شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر : 2258

صعود مجدد شاخص کل به کانال ۵۷۲ هزار واحدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات اول وقت روز سه‌شنبه شاخص کل با بیش از ۳ هزار واحد افزایش مجددا وارد کانال ۵۷۲ هزار واحدی شد تا افت روز گذشته خود را به فراموشی بسپارد. در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد فملی، حکشتی و فولاد به ترتیب با ۳۹۰ و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات اول وقت روز سه‌شنبه شاخص کل با بیش از ۳ هزار واحد افزایش مجددا وارد کانال ۵۷۲ هزار واحدی شد تا افت روز گذشته خود را به فراموشی بسپارد.

در جریان معاملات ابتدایی امروز، سه نماد فملی، حکشتی و فولاد به ترتیب با ۳۹۰ و ۲۸۲ و ۱۹۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادها کالا و بورس با ۱۹۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. در ۳۵ دقیقه ابتدایی معاملات بورس نزدیک ۳۰۰ هزار معامله صورت گرفت که طی آن بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم با ارزشی نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند.

در معاملات فرابورس نیز پس از انجام نزدیک به ۱۵۰ هزار معامله، بیش از ۶۰۰ میلیون سهم جابجا شد. که سه نماد ذوب، دماوند و شگویا بیشترین تاثیر را بر مثبت بودن شاخص داشتند.

معاملات روز سه‌شنبه در حالی در حال انجام است که گروه انبوه‌سازی و بانکها از نظر حجم معاملات پیشتاز هستند و در ارزش معاملات نیز بعد از انبوه‌سازی گروه محصولات شیمیایی پرمعامله‌ترین گروه بازار به شمار می‎روند. نماد ثفارس با بیش از یک هزار ۱۵۰ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات و نماد ذوب با بیش از ۱۲۵ میلیون بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید:
اصلاح نمادهای کوچک در غیاب بزرگان بازار/ شاخص کل ۱۸ هزار واحد مثبت شد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − پانزده =

پراپ تریدینگ

کمان