شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر : 75115

شهرداری سال آینده در مقبره الشعرا چه اقداماتی انجام می‌ دهد؟

شهرداری سال آینده در مقبره الشعرا چه اقداماتی انجام می‌ دهد؟
شهردار تبریز با اشاره به رتبه نخست شهرداری منطقه ۱ در تامین هزینه پروژه‌های عمرانی سطح شهر گفت: از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد بودجه عمرانی منطقه ۱، در سال آینده یک هزار میلیارد آن در سطح مناطق کم‌برخوردار هزینه خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در این بین شهرداری منطقه ۱۰ نیز رتبه نخست اجرای پروژه‌های عمرانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پروژه هایی همچون مقبره‌الشعرا، خیابان انقلاب، ایستگاه آتش‌نشانی، ۹ فرهنگسرا و شهرک جوانان در منطقه ۱۰ اجرا می‌شود.

هوشیار از تعیین ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مقبره‌الشعرا در سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: شهرداری به عنوان مجری این پروژه، ۴۰ میلیارد از دولت خواهد گرفت و ۲۹ میلیارد نیز خود در این خصوص هزینه خواهد کرد تا به شکل اولیه بازگشته و مردم به عنوان پارک از آن استفاده کنند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تاسیسات داخلی و تجهیزات این پروژه بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: اقداماتی همچون فضاسازی، نورپردازی و … نیز در محوطه مقبره الشعرا توسط شهرداری انجام می‌شود.

پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا با هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه در ۸ شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسیده بود که در ادامه ساماندهی مجموعه مقبره الشعرا اقدام به ساماندهی صفه جنوبی می‌شود.

صفه جنوبی مقبره الشعرا نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در ۹ اردیبهشت سال آینده افتتاح خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + هشت =

پراپ تریدینگ

کمان