شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
کد خبر : 76495

نمایندگان اتاق نباید کارگزار دولت شوند

اسماعیل چمنی: ارز ۶۰ هزار تومانی برازنده مردم ایران نیست

اسماعیل چمنی: ارز ۶۰ هزار تومانی برازنده مردم ایران نیست
اسماعیل چمنی عضو اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف گفت: ارز ۶۰ هزار تومانی برازنده مردم ایران نیست.

به گزارش شهر بورس، اسماعیل چمنی عضو اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف ایران در نشست بزرگ ائتلاف «اتاقی برای همه» اظهار داشت: مردم بناب تلاشگر، خستگی‌ناپذیر، زحمت‌کش، باصداقت و زحمکتش هستند.

وی با تاکید بر لزوم رای دهی به صورت ائتلافی و اجتناب از آرای تک رای، گفت: تک رای خیانت است و از همه شما می‌خواهم تا به اعضای ائتلاف اتاقی برای همه رای بدهید تا تیمی یک صدا راهی اتاق بازرگانی شود.

نمایندگان اتاق نباید کارگزار دولت شوند

عضو ائتلاف “اتاقی برای همه ۱۴۰۵” و عضو اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف ایران، در نشست صمیمی با فعالان اقتصادی استان، با اشاره به اینکه انتخاب افراد مورد اعتماد و دارای سابقه و تجربه میتواند چهار سال سرنوشت‌سازی را برای اتاق بازرگانی رقم بزند، تصریح کرد: صدا و سیما متعلق به مردم و برای مردم است و نباید تریبونی برای ائتلاف خاص باشد.


بیشتر بخوانید: نظر فعالان اقتصادی درباره ائتلاف اتاقی برای همه


اسماعیل چمنی عضو اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف ایران ادامه داد: اگر در انتخاب خود دقت نکنیم، اتاق تبریز به یک اتاق سیاسی تبدیل خواهد شد که روی آن نوشته می‌شود “ورود ممنوع”

اسماعیل چمنی: ارز ۶۰ هزار تومانی برازنده مردم ایران نیست

وی معیارهای انتخاب سالم را شفافیت، قانون‌مداری و مطالبه‌گری اعلام کرد و گفت: اگر افرادی خارج از این معیارها وارد اتاق شوند شاید سال‌های بعد از انتخاب خود پشیمان شویم.

اسماعیل چمنی نمایندگان اتاق را به عنوان نمایندگان واقعی بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: این نمایندگان باید با دولتمردان تعامل کنند اما کارگزار دولت نشوند.

وی تاکید کرد: ارز ۵۰- ۶۰ هزار تومانی برازنده مردم ایران نیست. زمانی که کشور ما یک درصد جمعیت دنیا را داشته و ۱۰ درصد ثروت دنیا را در اختیار دارد، ما چرا هنوز نتوانسته ایم یک هزارم این ظرفیت را به بهره برداری برسانیم؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 5 =

پراپ تریدینگ

کمان