تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 89320

بخشودگی جریمه 60 میلیاردی دیرکرد وام های شهرداری تبریز

بخشودگی جریمه 60 میلیاردی دیرکرد وام های شهرداری تبریز
شهردار تبریز از بخشودگی 60 میلیارد تومانی جرایم ناشی از دیرکرد وام شهرداری طی مذاکراتی با بانک شهر خبر داد.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جایگاه تبریز در تمامی عرصه ها باید حفظ شود و همواره سعی کردیم پیشرو بودن تبریز را سرلوحه کار خویش قرار دهیم بر همین اساس  از طریق مذاکرات با بانک شهر، جریمه  ۶۰ میلیارد تومانی ناشی از دیرکرد وام حل شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد حمایت از باشگاه تراکتورسازی به بانک شهر ارائه شده است، ادامه داد: مدیران بانک شهر نیز پیگیر حمایت و همکاری مالی با سرخ پوشان تراکتور هستند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تبریز همیشه در حوزه های مختلف پیشرو بوده و در موضع انفعال قرار ندارد، تصریح کرد: بر همین اساس شهرداری تبریز پیشرو مطالبه از سران سه قوه در خصوص  ضروت جرم انگاری برای ساخت وساز غیر مجاز بوده و کلانشهرهای دیگر نیز تایید کننده این مطالبه بودند.


جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی افزایش می یابد؟


هوشیار ضمن اشاره به اینکه مدیریت شهری خود را ملزم به استفاده حداکثری از مجموعه های مالی و جذب مشارکت می داند، خاطر نشان کرد: در موضوع اوراق مشارکت، تبریز تنها شهری است که موفق به کاهش یک درصدی کارمزد اوراق مشارکت از بانک شهر شده است.

وی در پایان افزود: پروژه های مشارکتی بانک شهر با شهرداری تبریز تعیین تکلیف و تمامی پروژه های سرمایه گذاری با مدنظر  قرار گرفتن منافع شهر، فعال می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات