تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۳۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 89314

گام بلند مدیریت شهری در تحقق برنامه های راهبردی عملیاتی برنامه پنج ساله دوم

گام بلند مدیریت شهری در تحقق برنامه های راهبردی عملیاتی برنامه پنج ساله دوم
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مصوبات و سیاست‌گذاری های کلان، در چارچوب برنامه های راهبردی عملیاتی با حمایت از شهردار محقق می شود.

به گزارش شهر بورس، شهرام دبیری در یکصد و چهل و هشتمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز بر اهمیت هم افزایی شورا و شهرداری تاکید کرد و گفت: نظارت قانونی مستمر بر عملکرد شهرداری و سازمان و شرکت‌های وابسته با رویکرد حمایتی می تواند در تحقق چشم انداز ۱۲ ساله و برنامه های راهبردی عملیاتی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف توسعه شهری، خاتمه یافتن فقر در همه جوانب است، اظهار کرد: شهر موجودی زنده است که اجزای آن را انسان، کالبد شهری و فعالیت های اجتماعی تشکیل می دهند.

دبیری تصریح کرد: ایجاد شرایط مناسب برای زندگی بهتر، دسترسی به آب و بهداشت برای همه، دسترسی به انرژی با قیمت مطلوب، بهبود وصعیت و اشتغال برای همه، از بین بردن تبعیض و حفظ منابع آب و استفاده بهینه از آن است.


رعایت اصول فنی، دغدغه مدیریت شهری در توزیع آسفالت است


وی گفت: خواسته‌های شورا از شهردار تبریز تعهد به اجرای مصوبات شورا و برنامه های سال جاری، رعایت قانون و ضابطه مند کردن امور، کاهش مراجعات عمومی مردم. ، ایجاد شفافیت کامل در تمامی زمینه‌ها، توجه به مطالبات مردمی و افزایش مشارکت‌های شهروندی، تلاش برای کاهش تبعیض و نابرابری، برنامه ریزی جهت استفاده بهینه معلولین، نابینایان و ناشنوایان از امکانات شهری، توجه به سلامت و رفاه شهروندی و ارائه گزارش عملکرد ماهانه است.

وی همچنین ایجاد شهری با هویت انسان محور، پاک، سالم و روان و تاب‌آور در برابر حوادث غیرمترقبه، دانش بنیان و تاثیرگذار در سطح ملی و فراملی را یکی از اهدف اصلی شوارای اسلامی و شهرداری تبریز برشمرد.

منبع: شهریار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات