تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 88356

مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر منصوب شد

مدیرعامل موسسه توسعه همیاری سپهر منصوب شد
سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات، بابک اسماعیلی را به عنوان مدیرعامل و هیات مدیره موسسه توسعه همیاری سپهر منصوب کرد.

به گزارش شهر بورس، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات، با صدور حکمی، بابک اسماعیلی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه توسعه همیاری سپهر منصوب کرد.

موسسه (گروه) توسعه همیاری سپهر از مجموعه های وابسته به بانک صادرات است که در سال ۱۳۷۵ و با هدف تامین رفاه کارکنان و بازنشستگان خانواده بزرگ بانک صادرات تاسیس شد.

موضوع فعالیت آن، تامین آتیه و کمک به امور رفاهی و درمانی کارکنان بانک صادرات از طریق انجام خدمات مالی، مدیریتی، نظارتی و مشاوره ای، سازمانی، تدارکاتی و رفاهی است.


بیشتر بخوانید: بانک صادرات آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین


این موسسه سهامدار درصدی مجموعه هایی نظیر شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم)، شرکت بیمه سرمد (وسرمد)،  شرکت واسپاری سپهر صادرات و بانک صادرات (وبصادر) نیز است.

بر اساس این گزارش، بابک اسماعیلی فارغ التحصیل مقطع دکتری تخصصی اقتصاد و مدرس دانشگاه و دارای سوابق متعدد اقتصادی و اجرایی در نهادهای عمومی و اجرایی کشور است که پیش از این، مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری سبحان (وسبحان)، مدیریت عامل شرکت سبدگردان فراز، مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره شرکت تهران الکتریک، مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره شرکت صنعتی، معدنی و تجاری کاونده و دبیری کارگروه تعامل با دستگاههای اقتصادی دولت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولیت در سطوح مدیریتی رسانه ای از دیگر سوابق و مسئولیت های اسماعیلی است.

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیتا رجبی یکشنبه , 22 مرداد 1402 - 0:48

ورود اساتید خوشنام بازار سرمایه به سیستم بانکی خبری امیدوار کننده است

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات