صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 82597

والماس وارد بازار سرمایه می شود/ روند بورس صعودی است

والماس وارد بازار سرمایه می شود/ روند بورس صعودی است
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری «الماس حکمت ایرانیان» از ورود سهام این شرکت به بازار سرمایه با نماد والماس خبر داد.

به گزارش شهر بورس، اولین نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری «الماس حکمت ایرانیان» با نماد والماس ظهر امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

مهدی بیگلری در این نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار شهر بورس مبنی بر برآورد تیم تحلیلی این شرکت از روند بازار سرمایه، اظهار داشت: تحلیل‌گران ما فعلاً ریزشی برای بازار در نظر نمی‌گیرند؛ مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد که بعید است.

وی افزود: سهام مختلف علی‌رغم رشدی که داشتند، هنوز از بازارهای موازی هقب هستند. برآورد ما نشان می‌دهد که حتی اصلاح آنچنانی هم در بازار وجود نخواهد داشت. پی بر ای بازار رقم بالایی نیست.

مدیرعامل والماس با بیان اینکه «چشم‌انداز بازار صعودی است»، خاطرنشان کرد: قطعاً این چشم‌انداز با فراز و فرودهایی همراه است، اما بازار سرمایه در پایان سال بازدهی مناسبی نسبت به سایز بازارها خواهد داشت.

بیگلری ادامه داد: خیلی از سهم‌ها از سایر بازارها عقب هستند. در این راستا، قیمت سهام شرکت‌ها می‌توانند رشد کنند.

وی به تشریح آخرین وضعیت بازارهای جهانی پرداخت و گفت: کف قیمت‌های جهانی همین‌جاست. اگر قیمت‌های جهانی رشد نکنند، اصلاح زیادی نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت الماس حکمت ایرانیان در پاسخ به این سوال که «آیا والماس برنامه‌ای برای ورود به هیئت مدیره شرکت‌های بورسی دارد یا خیر؟»، گفت: برنامه‌ای برای این کار نداریم. ما شرکت سرمایه گذاری هستیم و تلاش داریم بازدهی بیشتری برای سهامداران بگیریم.


بنگاه های اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند


بیگلری یادآور شد: سرمایه شرکت الماس حکمت ایرانیان ۴۰۰ میلیارد تومان و موضوع فعالیت اصلی هم طبق اساسنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار است.

مدیرعامل والماس مهم‌ترین قوانین حاکم بر فعالیت این را شرکت قانون تجارت، قانون بازار سرمایه، قانون کار، استانداردهای حسابداری و قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مبارزه با پولشویی، اساسنامه و مصوبات هیات مدیره عنوان کرد.

به گفته وی نظام راهبری شرکت این مجموعه را ملزم به رعایت همه اصول حاکمیت شرکتی کرده است.

بیگلری با اشاره به اینکه کمیته سرمایه‌گذاری و ریسک‌ از کمیته‌های مهم شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که در والماس فعال است، افزود: فرایند تصمیم‌گیری در حوزه سرمایه‌گذاری نیز در بیانیه سیاست سرمایه‌گذاری مصوبه هیئت‌مدیره، کاملاً مشخص شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + بیست =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان