صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 80132

جلسه هم اندیشی مدیران ثمسکن برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران ثمسکن برگزار شد
در آستانه برگزاری مراسم سی و سه سالگی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نخستین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های تابعه این هلدینگ بزرگ برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، در آستانه برگزاری مراسم سی و سومین سالروز تاسیس شرکت، در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، گروه مالی بانک مسکن، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب (سهامی عام) اولین جلسه هم اندیشی مدیران برگزار شد.

این جلسه که به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب (سهامی عام) برگزار گردید با تمرکز بر روی مدیریت دانش مدیران، بیان چالش ها، بررسی استراتژی های کلان و ارائه راهکار جهت گذار از مشکلات اساسی به پیش رفت.

جواهری، مدیرعامل محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام) با تشکر از زحمات مدیران و همکاران گذشته و همچنین عرض خسته نباشید به کلیه همکاران، از کارگران تا مدیران ارشد، این نکته را خاطر نشان کرد که با شناخت نقاط قوت و ضعف و شناخت سیاست های کلان باید در مسیر نیل به اهداف برند حرکت کرد.

وی همچنین با تاکید لزوم ایجاد بازار رقابتی و افزایش تعاملات شرکت های این هلدینگ، پروژه های شاخص و جدیدی تعریف شود تا هم سود آور باشد و هم منافع ذی نفعان و سهامداران را تامین نمایند. بیان صادقانه مشکلات و نقد سازنده از نگاه ایشان از هر چیزی در یک سازمان مهمتر است و به کمک این ابزار می توان در آینده تیم فنی و اجرایی را در همه جهات ارتقا داد و از طرفی باید نسبت به تیم های تضمین کیفیت دید وسیع تری پیدا کرد.

جلسه هم اندیشی مدیران ثمسکن برگزار شد

عسگری، سرپرست محترم بانک مسکن از دیگر سخنرانان این نشست بود که سعی کرد صحبت هایی را ارائه دهد که چراغ راه آیندگان باشد. بخشی از صحبت های وی در خصوص پذیرش تعهد در صورت قبول مسئولیت بود، همکاران در بانک مسکن و شرکت های تابعه باید به دنبال خلق ارزش باشند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص پروژه هایی صحبت کرد که متاسفانه به دلایل مختلف سال های متمادی ای است که تکمیل نشده اند؛ پروژه خدامی تهران مثال وی بود که با همت و تداببر قربانی، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران (سهامی عام) دوباره در مسیر تکمیل قرار گرفت؛ ایشان با تشکر از تیم جدید ثتران به دیگر شرکت های تابعه خاطر نشان کرد که پروژه های تعریف شده باید در حداقل زمان ممکن به خریداران تحویل شود.

تاکید وی به استفاده شرکت های تابعه از فناوری های نوین ساخت نکته مهمی بود که به شدت باید مورد توجه مدیران و تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

فاضلیان، هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این نکته که با رصد هر شهر در کشور عزیزمان ایران، شاهد لوگوی آبی رنگ ثمسکن در بهترین نقاط آنها هستیم که باعث افتخار است.


بیشتر بخوانید: مجتمع مسکونی ارغوان رشدیه افتتاح شد


وی همچنین خاطر نشان کرد که با گذشت سی و سه سال از تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به گونه ای عمل کرد که سی و سه سال دیگر، آیندگان نیز به این برند افتخار کنند. با توجه به نگاه های اقتصادی ایشان به این مجموعه پیشنهادات و نظراتی را نیز در خصوص عقد قرارداد ها و نحوه پرداخت ها و درآمدزایی ها به مدیران ارشد ثمسکن ارائه دادند که می تواند در شرایط اقتصادی موجود، بهترین و بیشترین سود را برای ذی نفعان فراهم کرد. حفظ بیت المال، جلوگیری از خرج های بی رویه از دیگر نکاتی بود که در این مراسم بر آن تاکید شد.

شیرزادی، مدیرعامل شرکت گروه مالی بانک مسکن، با تمجید از عملکرد همکاران در شرکت های تابعه این نکته را خاطر نشان کرد که برند ثمسکن، امروز یکی از نماد های مهم در بازار انبوه سازی و بورس است که این مهم میسر نمی‌شد مگر با تلاش ها و از خودگذشتگی های همه همکاران در کلیه شرکت های تابعه.

وی به این نکته اشاره کرد که سهامداران بسیاری فارغ از هر فراز و نشیبی که در نماد ثمسکن در طی این سالها به وجود آمده است، مثل عضوی از یک خانواده با ما همراه بودند و پای این نماد مانده اند که باید سر تعظیم برایشان خم کرد و قدر آنها را دانست؛ سهامداران خرد، بزرگترین سرمایه ما هستند و باید در مسیر تامین منافع آنها قدم برداشت.

وی همچنین ادامه داد که امروزه بسیاری از هلدینگ های نام آشنای ساختمان علاقه به همکاری با ما را دارند؛ گروه مالی بانک مسکن همیشه در کنار شرکت های تابعه خود بوده و خواهد بود، امید است که شرکت ها نیز قدر این پشتیبانی را بدانند و برای نیل به اهداف و استراتژی های کلان آن حرکت کنند. در سالی که گذشت، سلامت مالی شرکت های تابعه مثال زدنی بود و در مجامع آنها به چشم می خورد، مجامعی که در کمال آرامش و احترام برگزار شد و این مهم باید در سال‌های آتی نیز تکرار شود.

IMG 20230426 131704 440

شیرزادی به این نکته که شرکت تامین سرمایه قابلیت انتشار پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را برای ثمسکن خواهد داشت که باید مورد بررسی قرارگیرد.

این جلسه با نمایش فیلمی از نحوه نامگذاری پروژه آیمان و تقدیر مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، جناب آقای مهندس شکری از همه دست اندرکاران و حاضران در جلسه به پایان رسید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان