تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 78122

بررسی تغییرات دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی

بررسی تغییرات دفترچه راهنمای آزمون استخدام بانک ملی
طبق بررسی‌های بعمل آمده دفترچه شرایط آزمون استخدامی بانک ملی نسبت به اولین دفترچه منتشر شده با تغییراتی همراه بوده است.

به گزارش شهر بورس، طبق بررسی‌های بعمل آمده دفترچه شرایط آزمون استخدامی بانک ملی نسبت به اولین دفترچه منتشر شده با تغییراتی همراه بوده است که در ادامه به شرح مهم ترین تغییرات آن می‌پردازیم:

بخشی از تغییرات جدید دفترچه آزمون:

1. اضافه شدن یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند
2. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند، پنج (5) سال می باشد.
3. تغییرات کد شغلی در جدول شماره 1 مندرج در آگهی
4. اسامی داوطلبان به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش به مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش معرفی و براساس مجموع نمره فضلی افراد با وزن 60% برای حیطه های تخصصی و اختصاصی در آزمون کتبی و 40% برای حیطه عمومی در آزمون کتبی معرفی می گردند.
5. نحوه محاسبه نمره نهایی داوطلبان براساس 70% نمره امتحان کتبی و 30% نمره ارزیابی تکمیلی است.
6. پس از اتمام مراحل ارزیابی تکمیلی، نمره مکتسبه به منظور تخمین و تعیین حد نصاب به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال میگردد.
7. از داوطلبان شغل همیار حفاظت (نگهبان) آزمون آمادگی و سلامت جسمانی از طرف بانک ملی ایران به عمل خواهد آمد و قبولی در آزمون مذکور الزامی بوده و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد.

گفتنی است ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی در سال 1401 پس از انتشار خبر استخدام، سرانجام در 22 اسفندماه آغاز شد و مهلت ثبت نام تا 26 اسفندماه بود.

ضمنا یادآور می‌شویم که علاوه بر تغییرات ذکر شده، دو اصلاحیه در رابطه با شرایط آزمون استخدام بانک ملی منتشر شده است:

در طی انتشار اصلاحیه اول حداقل شرط معدل که پیش‌تر برای تمامی مقاطع 14 ذکر شده بود، از شرایط دفترچه آزمون استخدام بانک ملی ایران حذف گردید. بدین ترتیب تمامی متقاضیان با هر معدل و به شرط دارا بودن سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنما و اصلاحیه منتشر شده میتوانند برای شرکت در آزمون استخدامی این بانک ثبت نام نمایند.


استخدام بانک ملی ایران در سال 1401+لینک ثبت نام


ضمناً در اصلاحیه جدید منتشر شده علاوه بر حذف شرط حداقل معدل، اصلاحات دیگری نیز انجام گرفته است که کاربران گرامی سایت ایران استخدام میتونند از طریق لینک زیر نسبت به بررسی اصلاحات آن اقدام نمایند.

پس از انتشار اصلاحیه اول، اصلاحیه دوم برای آزمون استخدام بانک ملی  در تاریخ 28 اسفندماه 1401، منتشر شد. در طی این اصلاحیه مهلت مجدد برای ثبت‌نام از روز شنبه مورخ 1402/01/05 تا روز سه‌شنبه مورخ 1402/01/08 در نظر گرفته شده است. متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده‌اند، در صورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. اصلاحیه منتشر شده مربوط به شرایط احراز تحصیلی شغل بانکدار – امور مکانیک (کد شغل 15665) می باشد. شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به بررسی اصلاحات دوم دفترچه راهنمای آزمون اقدام نمایند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که فرصت ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی تا هشتم فروردین ماه 1402 تمدید شده است، داوطلبین لازم است پس از مطالعه کامل دفترچه شرایط آزمون و همچنین بررسی اصلاحیه‌های دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون فوق اقدام نمایند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات