صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر : 75346

با یک میلیارد و 500 کجای تهران می توان خانه خرید؟

با یک میلیارد و 500 کجای تهران می توان خانه خرید؟
بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد متقاضیان با بودجه یک میلیارد و 500 می توانند در برخی از مناطق تهران خانه خریداری کنند.

به گزارش شهر بورس، پیدا کردن خانه با بودجه‌ای کمتر از دو میلیارد تومان کمی سخت خواهد بود اما در این بین بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد متقاضیان می‌توانند با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان در برخی از مناطق تهران خانه خریداری کنند.

*خانه 44 متری ساخته شده قبل از دهه 70، به قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این خانه مسکونی واقع در جوادیه دارای 2 اتاق و بالکن است که متقاضی برای هر متر آن باید 34 میلیون و 90 هزارتومان پرداخت کند.

*خانه 50 متری یک خوابه در محله فرحزاد نیز با یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. متقاضی برای خرید هر متر این بنا با عمر بنا 11 سال باید 30 میلیون تومان بپردازد.

*دیگر خانه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی تهران در محدوده شهرک ولیعصر واقع شده است. این بنا سال 80 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق، انباری و بالکن است. متقاضی برای هر متر این خانه 60 متری باید 30 میلیون تومان به فروشنده بدهد.


بیشتربخوانید: قیمت آپارتمان 90 متری در سعادت آباد


خرید خانه بیش از 60 متر با یک میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران

*خانه ویلایی 72 متری در محدوده شهرک دانشگاه تهران نیز با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در سال 71 ساخته شده و امکاناتی همچون یک اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

*خانه 90 متری در محدوده کاروان با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این خانه ویلایی تکخوابه انباری و بالکن دارد. قیمت هر متر این واحد با عمر بنا 13 سال، 16 میلیون و 666 هزارتومان است.

*ویلای دوبلکس 100 متری با متراژ زمین 75 متری در آبشار تهران نیز با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد 80 متری در سال 80 ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و دو اتاق دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان