تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 65828

افزایش سن بازنشستگی تکذیب شد

افزایش سن بازنشستگی تکذیب شد
سازمان برنامه و بودجه اعلام‌کرد: تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده است و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر تلاش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا ۱۰ سال درست نیست.

به گزارش شهر بورس به نقل از همشهری آنلاین، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به گزارش یکی از روزنامه ها آورده است: «تدوین برنامه هفتم توسعه در مراحل پایانی قرار دارد و تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر تلاش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا ۱۰ سال، درست نیست.

لایحه برنامه هفتم توسعه در سازمان برنامه و بودجه کل کشور در حال تدوین است و تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی افزایش آن گرفته نشده است.


بیشتربخوانید: میزان افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟


شایان‌ذکر است، سازمان برنامه و بودجه همواره تلاش می‌کند همه جوانب و پیامدهای ایجاد شده توسط هر حکم در برنامه را در جامعه به‌طور کامل بررسی کند؛ بنابراین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و ارائه آمار و اطلاعات غلط کاملاً مردود است».

خبر مرتبط
جدول میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری
جدول میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری

وزیر کار نیز در تازه‌ترین اظهارنظر درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفته است: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌هایی که تحت پوشش وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی بودند، اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان