تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 155447

انفجار منزل مسکونی در شهرکرد

انفجار منزل مسکونی در شهرکرد
شهر پلاس: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: نصب ناایمن بخاری در یک منزل مسکونی شهرکرد منجر به وقوع انفجار شد.

به گزارش شهر پلاس به نقل از مهر، عنایت الله رهنورد اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس با سامانه‌ی ۱۲۵ پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد جهت امدادرسانی و اطفا حریق یک باب منزل مسکونی به خیابان تربیت شهرکرد، اعزام شدند.

وی تصریح کرد: عدم توجه به نکات ایمنی هنگام نصب بخاری باعث انباشت گاز و انفجار شده بود که خوشبختانه ساکنان در منزل حضور نداشتند و از گسترش آتش و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.


بیشتر بخوانید:پیش بینی قیمت دلار 28 مهرماه 1403؛ آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟


رهنورد بیان داشت: عدم توجه به نکات ایمنی هنگام نصب بخاری، باعث انباشت گاز و انفجار شده بود که خوشبختانه ساکنان در منزل حضور نداشتند و با سرعت عمل آتش‌نشان‌ها از گسترش آتش و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

خبر مرتبط
هریس درگذشت
هریس درگذشت

دیوید هریس که برای بازی در نقش کوچیز در فیلم کلاسیک «سلحشوران» در سال ۱۹۷۹ شناخته می‌شد، بر اثر ابتلا سرطان در خانه‌اش در شهر نیویورک درگذشته است.

وی با اشاره به اینکه لازم است مردم قبل از نصب بخاری تمامی موارد ایمنی را رعایت کنند عنوان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد بارها از طریق رسانه‌های مختلف در خصوص ایمنی وسایل گرماساز فرهنگ‌سازی کرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون