تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 153308

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

آذربایجان‌شرقی رتبه ۲۶ سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است

آذربایجان‌شرقی رتبه ۲۶ سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: استان ما در سرمایه‌گذاری رتبه ۲۶ را کسب کرده است که شاید بسیاری از مدیران نخواهند آن را منتشر کنند.

به گزارش شهر بورس، علیرضا نوین ظهر شنبه در آئین معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در ابتدا از انتخاب استاندار بومی و آشنا به استان تشکر می‌کنیم زیرا به هراندازه که مدیران بومی و البته تهران دیده باشند، به نفع استان ماست.

وی ادامه داد: جناب آقای سرمست، شما ۱۷ امین استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از انقلاب اسلامی هستید و ما نمایندگان به عنوان مشاور در کنار شما هستیم.

وی افزود: شما فرصت طلایی دارید؛ پرچم کشور دست فرزند خلف آذربایجان‌شرقی است و رئیس اتاق بازرگانی کشور هم از همین استان است که باید از این فرصت‌ها برای استان استفاده کرد.

نوین گفت: در این شرایط خاص نگاه‌های سیاسی و آزمون و خطا را کنار گذاشت و در مدار وفاق ملی کار کرد تا آذربایجان که روزگاری بزرگترین قطب اقتصادی و تمدنی بود به جایگاه خود برگردد.

خبر مرتبط
پیشرفت و موفقیت این دولت موفقیت همه ماست
پیشرفت و موفقیت این دولت موفقیت همه ماست

امام جمعه تبریز گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پیشرفت و موفقیت این دولت موفقیت همه ماست.

وی افزود: کاهش بروکراسی و تشریفات اداری از جمله موانعی است که به عینه دیده می‌شود و باید کنار گذاشته شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گزارش مرکز پژوهش‌ها، استان ما در سرمایه‌گذاری رتبه ۲۶ را کسب کرده است که شاید بسیاری از مدیران نخواهند آن را منتشر کنند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: بدبینی سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان و فراری دادن سرمایه گذاران از جمله دلایل این رتبه است.

وی ادامه داد: لطفاً در انتخاب مدیران بزرگی الگوهایی مانند شهید پورشریفی را در نظر داشته باشید تا مدیران برای پیشرفت استان تلاش و چانه‌زنی کنند.

وی اضافه کرد: همه می‌دانیم استان از فرط ناترازی‌ها رنجور است و انتظار داریم دولت و نمایندگان آنها در استان کارنامه قابل قبولی را به جا بگذاریم.

وی گفت: بیمارستان هزار تخت‌خوابی تبریز و شیراز همزمان استارت خورد اما امروز بیمارستان هزار تخت خوابی شیراز افتتاح شد اما ما همچنان به دنبال زمین هستیم.

نوین یادآور شد: ۲۱ همتی که در سفر دور دوم شهید رئیسی برای استان تصویب شده، به اختصاص نیافته و باید پیگیر آن بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات