تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 152790

قیمت خودرو امروز ۱۱ مهر؛ کاهش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی و داخلی

قیمت خودرو امروز ۱۱ مهر؛ کاهش قیمت در بازار خودروهای مونتاژی و داخلی
با افزایش نرخ دلار و تشنج‌های منطقه‌ای، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی با تغییراتی روبرو شده است.

به گزارش شهر بورس، امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳، بازار خودرو با نوساناتی همراه بوده است. در حالی که خودروهای داخلی به‌ویژه دنا پلاس (۶ سرعته) افزایش ۹۳ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۸۹۸ میلیون تومان رسیده است، دیگر خودروها مانند پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و تارا دستی V۱ کاهش قیمت داشته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

امروز دنا پلاس (۶ سرعته) با مدل ۱۴۰۳ با افزایش چشمگیر ۹۳ میلیون تومانی مواجه شد و در محدوده ۸۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود که این میزان افزایش، آن را به رکورددار تغییرات قیمتی در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی تبدیل کرده است. در مقابل، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما که از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود، با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا دستی V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز امروز با کاهش قیمت همراه بوده و با ریزش ۱۰ میلیون تومانی، اکنون به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. خودرو اطلس، از دسته محصولات داخلی سایپا، با کاهش دو میلیون تومانی در کانال ۵۱۸ میلیون تومان قرار گرفته است.

کوییک S و مدل‌های مختلف آن نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند؛ به‌طوری‌که امروز قیمت آن با افت سه میلیون تومانی به ۴۱۷ میلیون تومان رسیده است.

خبر مرتبط
بررسی جامع خودروی سهند سایپا؛ مشخصات، قیمت و پیش‌بینی بازار
بررسی جامع خودروی سهند سایپا؛ مشخصات، قیمت و پیش‌بینی بازار

سهند سایپا به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت خودروسازی، با طراحی مدرن و ویژگی‌های فنی به‌روز، جایگاه خود را در بازار خودروهای داخلی به دست آورده است

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز دستخوش تغییراتی شده و بسیاری از محصولات با افت قیمت مواجه شدند. پیکاپ فوتون (اتوماتیک) که توسط شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود، با کاهش ۸۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

تیگو۷ پرو E+ نیز با افت ۸۰ میلیون تومانی، اکنون با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. همچنین کی‌ام‌سی T۹، که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T۸ است، با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

دیگنیتی پرستیژ، از محصولات لوکس بهمن موتور، نیز امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، در بازار با قیمت دو میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات