تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 151067

پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا دستیابی به 100000 دلار امکان پذیر است؟

پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا دستیابی به 100000 دلار امکان پذیر است؟
کاهش نرخ بهره دریافتی، میلیون ها سرمایه گذار را در حالی که منتظر چرخش بازار و رشد صعودی بالقوه هستند، منتظر نگه داشته است.

به گزارش شهر بورس، به نظر می رسد که خوش بینی در بازار رمزارزها همچنان ادامه خواهد داشت. قیمت بیت کوین دوباره از آستانه 60000 دلار گذشت و یک روز بعد به زیر 59000 دلار رسید. این افزایش قیمت کاملاً غیرمنتظره نبود، زیرا مسائلی که اخیراً منجر به کاهش قیمت آن شده بود به تدریج در حال حل شدن هستند. با این حال، هنوز راه هایی برای بازگشت به خطوط حمایت قبلی از چند ماه پیش داریم. با توجه به کاهش نرخ بهره در ایالات متحده، بهبود مستمر بازار محتمل است و راه را برای افزایش احتمالی قیمت تا پایان سال هموار می کند. بیت کوین می تواند تا هفته آینده به نقطه عطف 65000 دلاری نیز برسد. در حالی که سرمایه گذاران منتظر ثبات وضعیت بیت کوین هستند، همچنان بر روی ارزهای دیجیتال نوظهور مانند «پپه آنچِیند» و «کریپتو آل استارز» تمرکز می کنند.

تعدیل نرخ بهره به عنوان کاتالیزور؟

تصمیم آتی فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره احتمالاً یک رویداد کلیدی برای بازارهای کریپتو خواهد بود. از آنجایی که نرخ تورم کمتر از حد انتظار بوده است، پیش بینی کاهش بالقوه نرخ ها در حال افزایش است و نتیجه می تواند تفاوت بزرگی در آینده ارزهای دیجیتال ایجاد کند. سخن این است که کاهش 0.25 درصدی در نرخ های بهره کلیدی ممکن است فردا اتفاق بیفتد. با این حال، بحث در حال حاضر کاهش تا 0.50٪ در نظر گرفته شده است.

اگر فدرال رزرو نرخ های بهره را تا 0.50 درصد کاهش دهد، این اتفاق می تواند بازار ارزهای دیجیتال را صعودی کرده و به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به نقطه های جدیدی در حدود 65000 دلار برساند. بیت کوین پس از کاهش قبلی نرخ بهره، یک روند صعودی در پیش گرفت، بنابراین این اتفاق دوباره کاملاً ممکن است. کاهش نرخ بهره اغلب اولین گام به سمت یک بازار صعودی است و این بار نیز وضعیت می تواند یکسان باشد. در حالی که این کاهش نمی تواند قیمت بیت کوین را به 100 هزار دلار برساند، برخی کارشناسان معتقدند که یک سری رویدادهای مثبت می تواند منجر به چنین سودهای عظیمی قبل از پایان سال 2024 شود.

آیا 100000 دلار در سال جاری قابل دستیابی است؟

اگرچه بعید است که بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار برسد، اما این امکان نیز همچنین وجود دارد. روندهای گذشته نشان داده است که اگر بیت کوین حمایت کافی را به دست آورد، طی یک ماه می تواند افزایش قیمت 10 تا 30 درصدی را تجربه کرده و اگر کاهش بهره ادامه یابد، این احتمال همچنان وجود دارد.

اگر بیت کوین در ماه سپتامبر به 65000 دلار برسد، بالاترین رکورد جدید در اکتبر یک احتمال قطعی است. اکتبر اغلب در فضای کریپتو “Uptober”  نامیده می شود، زیرا در چند سال گذشته بیشترین دستاوردها را داشته است. با انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر، در صورت پیروزی دونالد ترامپ، بازارهای ارزهای دیجیتال می توانند حمایت بیشتری کسب کنند. این نتیجه می تواند قیمت بیت کوین را به بیش از 100000 دلار در سال جاری برساند، اما تا آن زمان، رمزارزهای نوظهوری مانند مانند «پپه آنچِیند» و «کریپتو آل استارز» هنوز بهترین گزینه ها برای سود بالا هستند.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات