تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 148314

بانک ملت رکورد جدیدی در جذب سپرده‌ها ثبت کرد

بانک ملت رکورد جدیدی در جذب سپرده‌ها ثبت کرد
بانک ملت «وبملت» با ثبت رکورد جدیدی در جذب سپرده‌ها در مردادماه 1403، توانست تراز مثبت خود را به 27.4 همت افزایش دهد. این بانک با شناسایی 12.7 همت سود تسهیلات و 7.7 همت هزینه سپرده‌ها، عملکردی موفق را در پنج ماهه نخست سال جاری به نمایش گذاشت.

به گزارش شهر بورس، بانک ملت در مردادماه سال جاری موفق شد رکورد جدیدی در جذب سپرده‌ها ثبت کند. در مردادماه سال 1403، این بانک توانست 12.7 همت سود تسهیلات و 7.7 همت هزینه سپرده‌ها را شناسایی کند که این امر باعث شد تا تراز مثبت این بانک تا پایان مرداد به 27.4 همت برسد.

سپرده‌های بانک ملت با روندی افزایشی به رقم 1090 همت رسیده است که این مقدار نشان‌دهنده رکوردی جدید در عملکرد این بانک است. بر اساس اطلاعات این گزارش، سپرده‌های این بانک پس از یک دوره افت کوتاه‌مدت، روند صعودی را تجربه کرده و در مردادماه سال جاری به بالاترین سطح خود رسیده است.

سپرده های بانک ملت

در بخش درآمدهای کارمزدی نیز بانک ملت توانسته است در مردادماه 1.1 همت درآمد کسب کند و مجموع درآمدهای کارمزدی در 5 ماهه ابتدایی سال به 9.3 همت رسیده است که این رقم نشان‌دهنده افزایشی بیش از 40 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

علاوه بر این، مازاد درآمدهای این بانک نیز از 34 همت در 5 ماهه نخست سال گذشته به 48 همت در سال جاری افزایش یافته است. این ارقام بیانگر عملکرد مطلوب و رو به رشد بانک ملت در بخش‌های مختلف است و نویدبخش تداوم این روند در ماه‌های آتی می‌باشد.

این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که بانک ملت توانسته است با بهره‌گیری از استراتژی‌های مناسب و مدیریت هوشمندانه، به بهبود وضعیت مالی خود کمک کرده و در جذب سپرده‌ها و افزایش درآمدها موفق عمل کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات