تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 147079

رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز:

ایجاد فرصت‌های تخصصی برای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان

ایجاد فرصت‌های تخصصی برای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان
در جلسه مشترک کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق بازرگانی تبریز با مسئولین و معاون دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های این دانشگاه در حوزه صنعت تأکید شد.

به گزارش شهر بورس، یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع، انرژی و احداث اتاق تبریز، در این نشست بر اهمیت بهره‌برداری از تخصص دانشجویان در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی استان تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی یک استان صنعتی بوده و دارای واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد است، اظهار داشت: این قابلیت، بهترین فرصت برای دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای است و می‌توانند در کنار تحصیل، با حضور و فعالیت در واحدهای صنعتی مرتبط با رشته تحصیلی خود، کسب تجربه کرده و برای سال‌های بعد از فارغ‌التحصیلی خود، رزومه کاری ایجاد کنند.
پایدار از اعلام آمادگی اتاق تبریز و دانشکده فنی و حرفه‌ای برای، ایجاد پل ارتباطی بین صنایع و دانشجویان این دانشکده خبر داد و افزود: با توجه به تفاهم‌نامه موجود بین این دو نهاد، در حال حاضر زمینه فعالیت دانشجویان در صنایع فراهم شده است و ما تلاش داریم، استعدادهای دانشجویی را در مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی به کار بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید بستری فراهم کنیم تا این استعدادها در شرایط مطلوب‌تر به کار گرفته شوند و مهارت‌های خود را در این مسیر شکوفا کنند.
اکبرپور پایدار در پایان گفت: برای دستیابی به این اهداف، باید تعامل بیشتری بین صنعت و دانشگاه‌ها برقرار کنیم تا دانشجویان در محیط واقعی و عملی، مهارت‌های علمی خود را به کار گیرند.

خبر مرتبط
آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق تبریز برگزار شد
آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق تبریز برگزار شد

مراسم یادبود و آیین بزرگداشت ۱۵۰ سالگی حاج محمد نخجوانی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات