تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 146755

این افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید + تصاویر

این افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید + تصاویر

یک افزونه در مرورگر گوگل کروم به تازگی کاربران سولانا را هدف قرار داده و توکن‌های دیجیتال آنها را به سرقت می‌برد. این افزونه با عبور از سیستم‌های امنیتی، تراکنش‌ها را دستکاری کرده و دارایی‌های کاربران را به آدرس‌های مخرب منتقل می‌کند.

به گزارش شهر بورس، افزونه مخرب کروم به نام “Bull Checker” به تازگی کاربران سولانا را هدف قرار داده و توکن‌های آنها را سرقت می‌کند. این افزونه با نمایش خود به عنوان ابزاری قانونی برای مشاهده هولدرهای میم‌کوین‌ها، کاربران را فریب می‌دهد تا آن را نصب کنند. پس از نصب، این افزونه با دستکاری تراکنش‌ها و انتقال توکن‌ها به کیف‌پول‌های مخرب، دارایی‌های کاربران را می‌رباید.

جالب اینکه، این افزونه توانسته از سیستم‌های امنیتی سولانا عبور کرده و تراکنش‌ها را به شکلی دستکاری کند که در شبیه‌سازی‌ها به نظر طبیعی می‌آید، اما در واقع تراکنش‌ها به یک آدرس مخرب هدایت می‌شوند. این کلاهبرداری ابتدا در پلتفرم Jupiter شناسایی شد و تحقیقات نشان داد که این افزونه از یک حساب کاربری ناشناس در Reddit به نام “Solana_OG” تبلیغ می‌شده است.

با توجه به اینکه این افزونه در ظاهر به دسترسی‌های غیرضروری مانند “خواندن و نوشتن اطلاعات” نیاز دارد، کارشناسان توصیه می‌کنند کاربران اینگونه افزونه‌ها را فوراً حذف کنند. این حادثه نگرانی‌ها را در مورد افزایش حملات مشابه در اکوسیستم سولانا افزایش داده است.

افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید 1 افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید 2 افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید 3 افزونه را از گوگل کروم خود حذف کنید 1

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ