تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 146586

از کدام بانک برای قرعه کشی ایران خودرو وام بگیریم؟

از کدام بانک برای قرعه کشی ایران خودرو وام بگیریم؟
در حالی که ثبت‌نام محصولات جدید ایران‌خودرو آغاز شده است، بانک‌ها با ارائه تسهیلات مختلف برای وکالتی‌سازی حساب‌ها رقابت می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، ثبت‌نام ۱۲ محصول جدید ایران‌خودرو از ۲۴ مردادماه آغاز شد و متقاضیان تا دوم شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. با توجه به تأخیر برخی بانک‌ها در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب‌ها، مهلت وکالتی‌سازی حساب‌ها تا پایان روز دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ تمدید شد. این تغییرات به منظور ایجاد فرصت یکسان برای تمامی متقاضیان انجام شده است.

تسهیلات ویژه بانک‌ها برای ثبت‌نام در قرعه‌کشی ایران‌خودرو

در این دوره از ثبت‌نام، شرط الزامی ارائه گواهینامه برای متقاضیان عادی حذف شده است. این تغییرات شامل متقاضیان طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز می‌شود. همچنین، مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir به مدت یک روز تمدید شده و از روز چهارشنبه ۲۴ مرداد تا روز جمعه ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

نحوه وکالتی کردن حساب‌ها و دریافت وام

متقاضیان برای وکالتی کردن حساب خود به نام شرکت ایران‌خودرو، باید به لیست بانک‌های اعلام‌شده مراجعه کنند. بانک‌های تجارت، پارسیان، مهر، صادرات، موسسه ملل، سرمایه و ملت از جمله بانک‌هایی هستند که تسهیلات وام برای این طرح ارائه می‌دهند. در این میان، موسسه ملل با ارائه ۲۰۰ میلیون تومان، بیشترین مبلغ وام را به خود اختصاص داده است. بانک‌های صادرات، سرمایه و ملت نیز با ارائه ۱۰۰ میلیون تومان، در رده دوم قرار دارند.

نام بانک مبلغ وام (تومان) حداقل موجودی مورد نیاز (تومان) زمان انتظار پس از وکالتی کردن حساب
موسسه ملل 200,000,000 230,000,000 48 ساعت
بانک صادرات 100,000,000 230,000,000 48 ساعت
بانک سرمایه 100,000,000 130,000,000 48 ساعت
بانک ملت 100,000,000 230,000,000 48 ساعت

امکان انتخاب خودروهای برقی و طرح‌های ویژه

در این دوره از ثبت‌نام، امکان انتخاب خودروهای برقی برای تمامی متقاضیان فراهم شده است. متقاضیانی که شرایط اولیه برای طرح‌های مختلف را ندارند، می‌توانند مستقیماً طرح خودروهای برقی را انتخاب کنند و نسبت به ثبت درخواست خرید اقدام نمایند.

همچنین، متقاضیانی که تمایل به دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک ایران‌زمین دارند، می‌توانند پس از وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، از تسهیلات ارائه‌شده بهره‌مند شوند. متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی بانک‌های مرتبط، بدون نیاز به مراجعه حضوری، حساب خود را وکالتی کنند.

لازم به ذکر است که تمامی پرداخت‌ها باید از کارت بانکی متصل به کدملی متقاضی انجام شود. در صورت انصراف پیش از اولویت‌بندی، متقاضی می‌تواند مبلغ مسدودشده را برداشت کند.

منبع: اقتصاد 100

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات