تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر : 146310

لیست شدن همستر کامبت لغو شد

لیست شدن همستر کامبت لغو شد

در حالی که بیش از 200 میلیون کاربر منتظر لیست شدن توکن Hamster Kombat بودند، به نظر می‌رسد این پروژه به دلیل اختلافات داخلی به مشکل برخورده است.

به گزارش شهر بورس، پروژه محبوب همسر کامبت (Hamster Kombat ) با بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان، به دلیل مشکلات داخلی با چالش‌های جدی مواجه شده و احتمال دارد لیست شدن توکن این بازی لغو شود. طراح بازی، سیمپل که در تلگرام بیش از 2 میلیون دنبال‌کننده دارد، در پیامی اعلام کرد که این پروژه به دلیل اختلافات داخلی از مسیر اصلی خود خارج شده است.

علیرغم وعده‌های قبلی مبنی بر سود 18.6 درصدی به سرمایه‌گذاران، اکنون بنیانگذار پروژه، ادوارد گورینوویچ، هر گونه سهمی در این پروژه را انکار کرده است. این موضوع باعث نگرانی و اعتراض بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران شده است.

به نظر می‌رسد پروژه همسر کامبت در معرض اتهامات کلاهبرداری قرار گرفته است، زیرا وعده‌های شکسته شده، فریب رهبری و سرمایه‌گذاری‌های مشکوک به چشم می‌خورد. کاربران و سرمایه‌گذاران اکنون در انتظار تعیین تکلیف نهایی این پروژه هستند.

اختلافات داخلی پروژه

با توجه به اطلاعات منتشر شده، اختلافات داخلی میان اعضای تیم Hamster Kombat باعث شده است که روند لیست شدن توکن این بازی با تاخیر و احتمالا لغو مواجه شود. این اختلافات منجر به خروج برخی از اعضای کلیدی تیم شده است.

با توجه به انکار سهم توسط بنیانگذار و وعده‌های سودآوری که محقق نشده‌اند، بسیاری از سرمایه‌گذاران نگرانند که Hamster Kombat به یک پروژه کلاهبرداری تبدیل شده باشد. این موضوع باعث ایجاد شک و تردید در میان کاربران شده است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ