تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 146235

نکات مهمی که باید درباره ثبت‌نام خودروهای ایران‌خودرو بدانید

نکات مهمی که باید درباره ثبت‌نام خودروهای ایران‌خودرو بدانید
اگر قصد ثبت‌نام خودروهای ایران‌خودرو را دارید، این مطلب را از دست ندهید؛ از شرایط جدید تا جزئیات ثبت‌نام، همه چیز را در اینجا بخوانید.

به گزارش شهر بورس، با شروع فرایند ثبت‌نام خودروهای ایران‌خودرو در مرداد ۱۴۰۳، متقاضیان بسیاری به دنبال کسب اطلاعات و شرایط ثبت‌نام هستند. این مطلب به بررسی جزئیات مهم ثبت‌نام ایران‌خودرو در این ماه می‌پردازد و نکات کلیدی آن را بیان می‌کند.

نکات کلیدی برای ثبت‌نام ایران‌خودرو در مرداد ۱۴۰۳

  1. فرایند ثبت‌نام دو مرحله‌ای: ثبت‌نام ایران‌خودرو در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول، متقاضیان باید ۲۳۰ میلیون تومان را در حساب خود مسدود کنند و سپس اقدام به وکالتی کردن حساب خود در بانک‌های معرفی‌شده نمایند. مرحله دوم شامل اولویت‌بندی متقاضیان و اعلام نتایج است.
  2. شرایط ثبت‌نام: افرادی که بالای ۱۸ سال سن دارند و از آخرین خرید خود از ایران‌خودرو یا سایپا ۴۸ ماه گذشته باشد، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. همچنین، متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشد.
  3. طرح مادران و طرح فرسوده: برای شرکت در طرح مادران، تنها مادرانی که فرزند دوم یا بیشتر آن‌ها پس از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۴ به دنیا آمده باشد، می‌توانند ثبت‌نام کنند. در طرح نوسازی خودروهای فرسوده نیز متقاضیان باید اطلاعات خود و خودرو فرسوده‌شان را در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده ثبت کنند.
  4. لیست خودروهای ثبت‌نامی: در این دوره، خودروهایی مانند پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری‌را عرضه می‌شوند. همچنین، دو خودروی برقی لونا GRE و NAT Bestune FAW نیز به این فهرست اضافه شده‌اند.

بانک‌های مجاز برای ثبت‌نام:

نام بانک
تجارت
صادرات
ملت
آینده
سپه
کارآفرین
شهر
اقتصاد نوین
رفاه کارگران
مهر ایران
ملی
رسالت
پارسیان
دی
پاسارگاد
پست بانک
کشاورزی
سینا
گردشگری
توسعه تعاون
سرمایه
ملل

منبع: اقتصاد 100

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات