تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 145889

مهلت جدید برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو اعلام شد

مهلت جدید برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو اعلام شد
مهلت افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو تمدید شد؛ در این گزارش به شما خواهیم گفت چگونه حساب وکالتی خود را ایجاد کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

به گزارش شهر بورس، حساب وکالتی یکی از مهم‌ترین ابزارهای مالی است که به خریداران خودرو از ایران خودرو اجازه می‌دهد بدون نیاز به حضور در بانک، فرآیند خرید را تسهیل کنند. این حساب به ایران خودرو اجازه می‌دهد در صورت برنده شدن شما در قرعه‌کشی، مبلغ موردنیاز را از حساب شما برداشت کند. این اقدام برای جلوگیری از واسطه‌گری و ایجاد شفافیت در فرآیند فروش خودرو اجرا شده است.

حساب وکالتی ایران خودرو چیست؟

حساب وکالتی نوعی حساب بانکی است که به شرکت یا سازمان خاصی اجازه می‌دهد بدون نیاز به تأیید مالک حساب، مبلغی را برداشت کند. در این روش، مبلغ خودرو در حساب شما بلوکه شده و فقط در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، از حساب شما برداشت می‌شود.

مهلت افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو تمدید شد

براساس اطلاعیه جدید ایران خودرو، مهلت افتتاح حساب وکالتی از ۲۱ مرداد آغاز شده و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت. همچنین، مهلت ثبت‌نام خودروها نیز تا ۱ شهریور تمدید شده است.

بانک‌های عامل حساب وکالتی ایران خودرو
بانک رسالت
بانک تجارت
بانک اقتصاد نوین
بانک پاسارگاد
بانک کارآفرین
بانک صنعت و معدن
بانک مسکن
بانک گردشگری
بانک آینده
بانک توسعه تعاون
بانک سینا
بانک شهر
مؤسسه اعتباری ملل
بانک سرمایه
بانک مهر ایران
بانک دی
بانک صادرات
بانک کشاورزی
بانک رفاه
بانک ایران‌زمین
بانک ملی
بانک ملت
بانک پارسیان
پست بانک

چگونه حساب وکالتی ایران خودرو ایجاد کنیم؟

برای ایجاد حساب وکالتی، کافی است به سایت بانک عامل موردنظر مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام را طی کنید. اگر قبلاً در یکی از این بانک‌ها حساب داشتید، نیازی به ایجاد حساب جدید نیست. توجه داشته باشید که برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو باید مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب خود داشته باشید.

مزایای حساب وکالتی ایران خودرو

ایجاد حساب وکالتی باعث شفافیت بیشتر در فرآیند خرید خودرو می‌شود و احتمال بروز تخلفات را کاهش می‌دهد. همچنین، این روش به کاهش تقاضاهای کاذب و افزایش شانس برنده شدن متقاضیان واقعی کمک می‌کند.

نکات مهم برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو

۱. برای ایجاد حساب وکالتی نیازی به حضور در بانک نیست. ۲. مطمئن شوید که مبلغ موردنیاز (۲۳۰ میلیون تومان) در حساب شما موجود است. ۳. اطلاعات از بانک به ایران خودرو بین ۲ تا ۳ روز کاری زمان می‌برد، بنابراین در مهلت مقرر اقدام کنید.

منبع: بانک اول

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هانیه شنبه , 27 مرداد 1403 - 20:54

فلسفه واریز و مسدود کردن 230 میلیون تومان، کاهش تقاضای کاذب و اولویت دادن به متقاضیان واقعی بوده، و گر نه این مبلغ نه به حساب خودروساز واریز می شود نه کاربرد دیگری دارد، بانکهای مهر و ملت با دادن وام 80 و 130میلیونی به منظور جذب پولها به سمت خود، در خلاف جهت سیاست های دولتی حرکت کرده اند، لازم است هم وزارت صمت و هم بانک مرکزی با جریمه و محروم کردن دائمی عاملیت خودروهای وکالتی، با ایشان برخورد کند.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ