تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145489

نحوه دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت با اقساط 60 ماهه

نحوه دریافت وام 200 میلیونی بانک ملت با اقساط 60 ماهه
بانک ملت در طرح جدید خود به نام "رشد"، به مشتریان خود تسهیلاتی با سقف 200 میلیون تومان و نرخ سود متغیر ارائه می‌دهد.

به گزارش شهر بورس، بانک ملت در قالب طرح “رشد” به سپرده‌گذاران خود تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می‌دهد. این تسهیلات با نرخ سود متغیر بین 1 تا 23 درصد و با بازپرداخت حداکثر 60 ماهه در دسترس است. در صورتیکه متقاضی یک شخص حقوقی باشد، سقف تسهیلات به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا باید یک حساب قرض‌الحسنه افتتاح کنند و حداقل برای سه تا شش ماه میانگین حساب خود را حفظ کنند. در این طرح، امکان دریافت چهار برابر میانگین حساب به عنوان تسهیلات فراهم است. به عنوان مثال، با سپرده‌گذاری 50 میلیون تومان، فرد می‌تواند تا 200 میلیون تومان وام دریافت کند.

بانک ملت برای مشتریانی که در حساب جاری خود سپرده‌گذاری کرده‌اند، نرخ سود پنج درصدی را در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که این مزایا تنها در صورتی قابل استفاده است که وام‌گیرنده چک برگشتی نداشته و بدهکار بانک ملت نباشد. هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز شامل 200 هزار تومان خواهد بود.

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

با نرخ سود 23 درصد و سقف وام 200 میلیون تومانی، هر قسط ماهیانه پنج میلیون و 638 هزار تومان خواهد بود که در طی 60 ماه پرداخت می‌شود. در نهایت، مبلغ کل پرداختی در پایان دوره بازپرداخت به 338 میلیون تومان می‌رسد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون