تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 145259

همتی از مجلس رای اعتماد می گیرد؟

همتی از مجلس رای اعتماد می گیرد؟
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در این کمیسیون، گفت: احتمالاً همتی بتواند رای اعتماد را از نمایندگان دریافت کند.

به گزارش شهر بورس، «فاطمه مقصودی» سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون جلسه اعضای این کمیسیون با عبد الناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار کرد: تاکنون یک جلسه با حضور او برگزار شده و قرار است که امروز سه شنبه هم جلسه دیگری با همین مضمون برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نظر این کمیسیون پیرامون همتی، گفت: نظر نمایندگان حاضر در کمیسیون اقتصادی درباره او تا به حال بد نبوده؛ زیرا همتی یک فردی است که نگاه تخصصی به اقتصاد دارد و حتی گزارشی که داد، نشان دهنده آن است که کاملاً به زیر و بم اقتصاد کشور واقف است.

وی تصریح کرد: بورس و ارز از جمله مواردی بود که گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم به آن اشاره کرد. در حال حاضر نمی‌توان گفت که نظر کمیسیون اقتصادی پیرامون او مثبت و یا منفی بوده است، اما پیش‌بینی می‌شود که احتمالاً همتی بتواند رای اعتماد را از نمایندگان دریافت کند.

خبر مرتبط
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟

تنش‌های نظامی در منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دیروز منجر به رشد قیمت دلار تا محدوده ۶۱هزارو ۶۰۰تومان شد با این حال این روند ادامه نداشت و درنهایت قیمت هر دلار آمریکا در آخرین ساعت معاملات به محدوده ۶۱هزارو ۲۰۰تومان عقب‌نشینی کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات