تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 143770

پیش بینی بورس فردا | 16 مردادماه 1403

پیش بینی بورس فردا | 16 مردادماه 1403

در پایان معاملات امروز (دوشنبه)، شاخص کل بورس با کاهش هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴ هزار واحد رسید و همچنان بالا تر از مرز دو میلیون واحد قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس، معاملات امروز بازار سهام مشابه روز گذشته با محدودیت دامنه نوسان پیگیری شد و با افت یک هزار و 223 واحدی و فشار فروشندگان در اکثر سهام بازار به کار خود پایان داد.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل با افت یک هزار و 223 واحدی به دو میلیون و چهار هزار واحد رسید و همچنان بالاتر از مرز دو میلیون واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با افت 951 واحدی به 636 هزار واحد نزول کرد.

نمادهای منفی در پایان معاملات 77 درصد تابلو معادل 554 سهم را به خود اختصاص دادند و در این بین 411 نماد نیز در صف فروش به معملات خود پایان دادند. از سوی دیگر تنها 23 درصد تابلوی پایانی به رنگ سبز درآمد.

ارزش معاملات خرد امروز به دو هزار و 219 میلیارد تومان رسید و گروه‌های فلزی، شیمیایی و بانکی بیشترین حجم معاملات را داشتند. همچنین حدود 400 میلیارد تومان پول خرد از سهام و حق تقدم‌ها و 211 میلیارد تومان از صندوق‌های سهامی خارج شد، در حالی که صندوق‌های با درآمد ثابت 80 میلیارد تومان جذب پول خرد داشتند.

نمای پایانی بازار امروز 15 مرداد ماه 1403

نمای پایانی بازار امروز 15 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | 16 مرداد ماه 1403

انتظار می‌رود در بازار فردا، تغییرات جزئی در شاخص‌ها ادامه یابد و گروه‌های فلزی، شیمیایی و بانکی همچنان می‌توانند پیشتاز حجم معاملات باشند.

با ادامه محدودیت دامنه نوسان و ادامه اخبار تنش‌زا در منطقه واحتمال پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی، کارشناسان معتقدند روند فعلی برای روزهای اینده نیز می‌تواند متصور باشد.

پیش بینی می‌شود، معاملات فردا در محدوده منفی آغاز شود و در ادامه شاهد حمایت‌های حقوقی‌ها و تعادل در معاملات باشیم..

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ