تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 142957

ظریف به ترور اسماعیل هنیه واکنش نشان داد + عکس

ظریف به ترور اسماعیل هنیه واکنش نشان داد + عکس
وزیر اسبق خارجه کشورمان در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، گفت: ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

به گزارش شهر بورس، محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، در حالی‌که جهان در سکوت نظاره‌گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و ​​تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می‌برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند. ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج و مرج است.

شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد. جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.»

ظریف به ترور اسماعیل هنیه واکنش نشان داد + عکس

خبر مرتبط
تفاوت پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو
تفاوت پیش فروش و فروش فوق العاده ایران خودرو

شرکت ایران خودرو اعلام کرد: تمامی متقاضیان که در مهلت مجاز تعیین شده نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه ikcosales.ir اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روز با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ