تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 142369

آیا زمان خرید طلا فرا رسیده است یا منتظر بمانیم؟

آیا زمان خرید طلا فرا رسیده است یا منتظر بمانیم؟

در حالی که بازار طلا و سکه تحت تأثیر تعطیلی ادارات و بانک‌ها نوسانات محدودی را تجربه می‌کند، معامله‌گران به دنبال بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری هستند.

به گزارش شهر بورس، در دومین روز هفته، با وجود تعطیلی ادارات دولتی و بانک‌ها به علت گرمای هوا، قیمت طلا و سکه با افزایش ارزش در بیشتر قطعات و وزن‌ها شروع به کار کرد. روند صعودی بازار ارز، بازار طلا را نیز به سمت افزایش هدایت کرد، اما رکود تقاضا موجب کاهش حباب سکه شد.

بررسی نوسان قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

در دو روز اخیر، بازار طلا و سکه نوسان‌های قیمتی محدودی را تجربه کرده است. تعطیلی ادارات و بانک‌ها و بی‌رمقی بازار ارز، به بازار طلا نیز سرایت کرد و نوسان قیمت در این بازار را در تلرانس ۲۰۰ تا ۵۰ هزار تومانی قرار داد. رشد قیمت دلار باعث شد ریتم صعودی بازار طلا به چشم بیاید و سکه امامی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین مقدار رشد را تجربه کند.

با وجود افزایش‌های پلکانی قیمت در بازار فلز زرد، در روزهای اخیر، معامله‌گران شرایط فعلی را برای ورود و سرمایه‌گذاری در این بازار مناسب می‌دانند.

منبع: اقتصاد 100

خبر مرتبط
پیش بینی قیمت سکه و طلا 8 مهر 1403؛ بازار به کدام سو می رود؟
پیش بینی قیمت سکه و طلا 8 مهر 1403؛ بازار به کدام سو می رود؟

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش ارزش بازگشایی شد. در ادامه معاملات روز شنبه، سکه امامی از میانه کانال ۴۷ میلیون تومانی فراتر رفت و غیر از نیم‌سکه سایر قطعات یک کانال صعود کردند. افزایش قیمت دلار و رشد اونس جهانی طلا روند صعودی در بازار طلای داخلی را رقم زد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات