تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 141157

فوری، خبر مهم آموزش و پرورش به دانش آموزان

فوری، خبر مهم آموزش و پرورش به دانش آموزان
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نتایج آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ پایه دوازدهم در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده است.

به گزارش شهر بورس، وزارت آموزش و پرورش در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرد که نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق نشانی اینترنتی my.medu.ir قابل مشاهده است. به این ترتیب، شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها و معترضین به نتایج می‌توانند نمرات خود را ملاحظه کرده و برای فرآیند فارغ‌التحصیلی به مدارس مراجعه کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی

نتایج قطعی آزمون‌های نهایی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و نشانی my.medu.ir قابل مشاهده است. همچنین، به دلیل ارسال سوابق تحصیلی هر یک از شرکت‌کنندگان به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، ضروری است که دانش‌آموزان در روزهای آتی به این سامانه مراجعه کنند تا نمراتشان به عنوان سوابق تحصیلی تأیید شود.

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در نمرات، امکان ثبت درخواست رسیدگی در سامانه my.medu.ir فراهم است. عدم مراجعه برای مشاهده و بررسی سوابق تحصیلی به منزله عدم تأیید سوابق خواهد بود و پس از آن هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.

جزئیات برگزاری آزمون‌ها و نتایج اولیه

امتحانات نهایی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از پنجم خرداد ماه به مدت یک ماه با حضور بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دانش‌آموز و داوطلب ورود به آموزش عالی در ۱۰۸ عنوان ماده درسی و بیش از ۱۴۷۰ حوزه آزمون برگزار شد.

خبر مرتبط
پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین آغاز شد
پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین آغاز شد

پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین آغاز شد. مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری از آغاز این پیش فروش در سه مرز شملچه، باشماق و خسروی خبر داد.

نتایج اولیه این امتحانات برای حدود ۹۸۰ هزار دانش‌آموز از ۲۳ تیرماه روی سامانه my.medu.ir قرار گرفت. شرکت‌کنندگان تا ۳۰ تیرماه فرصت داشتند تا با مراجعه به ادارات سنجش آموزش و پرورش مناطق از نمرات خرداد ماه خود مطلع شوند و در صورت تمایل، نسبت به ثبت درخواست تجدید نظر در تصحیح آنها اقدام کنند.

وزارت آموزش و پرورش این فرصت را برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل به نتایج دسترسی نداشته‌اند فراهم کرده بود تا بتوانند به راحتی نتایج خود را مشاهده کنند و در صورت نیاز درخواست تجدید نظر دهند.

منبع: ایرنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ