تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 140761

افزایش شکایات از خودروسازان/ جنجال بالا گرفت

افزایش شکایات از خودروسازان/ جنجال بالا گرفت
شکایات از خودروسازان به دلیل افزایش قیمت‌ها و نحوه عرضه خودروها، شورای رقابت را به برگزاری جلسه‌ای ویژه برای بررسی این مسائل واداشته است.

با توجه به افزایش شکایات از خودروسازان، به ویژه مونتاژکاران، شورای رقابت در جلسه‌ای ویژه به بررسی وضعیت بازار و قیمت خودرو خواهد پرداخت. این جلسه در روز سه شنبه دوم مرداد ماه برگزار می‌شود.

شورای رقابت در دو جلسه مجزا به موضوعات نظارت بر حُسن اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و قیمت خودروهای سواری از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ الی ۱۴۰۲/۰۲/۱۶» خواهد پرداخت.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایات مربوط به عملکرد خودروسازان مونتاژکار است. افزایش تعرفه واردات قطعات خودرو با هدف افزایش داخلی‌سازی، باعث شده برخی مونتاژکاران تصمیم بگیرند به جای مونتاژ، محصولات کامل را وارد کنند. این امر منجر به افزایش قیمت محصولات این شرکت‌ها شده است.

شورای رقابت تصمیم گرفته است تا در جلسه سه‌شنبه خود به بررسی این موضوعات بپردازد و راه‌حل‌های مناسبی را برای کنترل قیمت‌ها و بهبود وضعیت بازار خودرو ارائه دهد.

خبر مرتبط
ساندرو اتوماتیک به زیر ۶۰۰ میلیون تومان رسید
ساندرو اتوماتیک به زیر ۶۰۰ میلیون تومان رسید

بازار خودرو با نوسانات قیمت همراه است و رنو ساندرو اتوماتیک یکی از خودروهایی است که قیمت آن به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است.

منبع: مهر

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ