تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۴۰
کد خبر : 140612

خودروهای باری از طریق دوربین‌های شهری پلاک‌خوان نظارت و ساماندهی می شوند

خودروهای باری از طریق دوربین‌های شهری پلاک‌خوان نظارت و ساماندهی می شوند
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از آغاز نصب دوربین های هوشمند توسط این سازمان در راستای ساماندهی و نظارت خودروهای باری از طریق دوربین‌های شهری پلاک خوان خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، محمد علیون از نصب دوربین های هوشمند ثبت و استعلام خودروهای باری دارای پروانه فعالیت و اشتغال خبر داد و گفت: پیرو تاکید شهردار تبریز مبنی بر بهره گیری از سیستم های کنترل و نظارت و مدیریت هوشمند شهری، این سازمان با همکاری و هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور و سازمان مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل نسبت به نصب دوربین ها به منظور استعلام، هوشمند سازی ،مدیریت ،نظارت، ساماندهی خودروهای باری و روان سازی جریان ترافیک و همچنین ایمنی بار و کاهش تصادفات ناشی از آن اقدام کرده است.

وی افزود: استفاده از دوربین های هوشمند پلاک خوان خودرو در کنار کاهش هزینه ها، امکان نظارت دقیق تر را فراهم کرده است و سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز این شیوه از مدیریت هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

علیون در ادامه بیان کرد: تلاش می کنیم در نقاط بارخیز، محدوده پارکینک ها، توقف گاه ها و بارانداز ها مخصوصا در هسته مرکزی شهر از این نوع دوربین ها برای همین منظور استفاده شود تا بتوانیم با ساماندهی و نظارت دقیق بر ناوگان باری در بهبود کاهش و روانسازی ترافیک نقش موثری داشته باشیم.

در همین راستا  علیون مدیر عامل سازمان عنوان کرد: طبق دستورالعمل سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور مبنی بر لزوم اجرای تکالیف قانونی شهرداری‌ها در خصوص ساماندهی و نظارت برناوگان حمل و نقل باری درونشهری  فاقد پروانه فعالیت و سند حمل و نقل ، سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری تبریز اقدام به نصب دوربین مکانیزه پلاک خوان در ورودی میدان بزرگ تره بار کرده است.

خبر مرتبط
آغاز فعالیت شرکت واحد تبریز در شهرک خاوران
آغاز فعالیت شرکت واحد تبریز در شهرک خاوران

با فعالیت منظم ۲ دستگاه مینی بوس شرکت واحد، جابجایی شهروندان ساکن در فاز ۱شهرک خاوران برقرار است.

لذا از کلیه مالکین و رانندگان محترم خودروهای باری فاقد پروانه فعالیت و اشتغال درخواست و دعوت می شود در راستای همکاری و تسریع در امر ساماندهی و نظارت بر ناوگان باری نسبت به اخذ پروانه و مجوز های لازم از طریق این سازمان به آدرس ذیل  اقدام کنند.

تبریز –میدان بزرگ آذربایجان – جاده باقرخان (سبزی کاران) پشت شرکت شیر پاستوریزه پگاه  ساختمان اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ