تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 140461

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران
امروزه با توسعه صنعت ساخت و ساز و نیاز روزافزون به مقاطع فولادی، مجموعه های زیادی در این حوزه در سطح کشور فعالیت می کنند.

به گزارش شهر بورس، بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت های بازرگانی بزرگ نظیر فولاد رامیار صنعت، میلگرد یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در صنایع مختلف به ویژه ساخت و ساز به شمار می آید. کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از فعالان حوزه آهن آلات در خاورمیانه به حساب می آید. در ادامه قصد داریم به معرفی 10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران بپردازیم.

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

یکی از عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد در بازار، برند آن میلگرد است. در حال حاضر کارخانه های زیادی در سطح کشور در این زمینه فعالیت می کنند. اما برخی از محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید و به بازار عرضه می کنند. در ادامه به معرفی کارخانه های برتر تولید میلگرد در ایران می پردازیم.

  1. مجتمع فولاد راد همدان

راد همدان، کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران، به دلیل تولید میلگردهای سبک در کشور شهرت پیدا کرده است. این کارخانه در سال 1390 در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث شد. در نهایت راد همدان در سال 1396 با استفاده از تجهیزات مدرن آلمانی و ایتالیایی به بهره برداری رسید.

محصولات این کارخانه در دو نوع ساده و آجدار و در سایزهای متنوع تولید و روانه بازار می شود. مجتمع فولاد راد همدان سالانه 500 هزار تن میلگرد با استاندارد DIN، SNSO3132 و BS4449 را به بازار عرضه می کند.

از ویژگی های محصولات این کارخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای 25 درصد آج بیشتر؛
  • قیمت مناسب و اقتصادی برای پروژه های مختلف عمرانی؛
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و مناسب آب و هوای مرطوب و بارانی؛
  • دارا بودن حداقل وزن استاندارد و شناخته شده به عنوان سبک بار در بازار؛
  1. کارخانه صبا فولاد زاگرس

یکی دیگر از کارخانه های برتر تولید میلگرد در ایران، کارخانه صبا فولاد زاگرس است. این کارخانه در دو فاز فولادسازی و تولید مقاطع فولادی در شهرک صنعتی سفید دشت، واقع در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند. فعالیت رسمی کارخانه صبا فولاد زاگرس از سال 1393 آغاز شد و اکنون سالانه 420 هزار تن انواع میلگرد، نبشی و ناودانی را به بازار عرضه می کند.

میلگردهای صبا فولاد زاگرس در دو گرید A3 و َA4 و با استاندارد ISIRI3132 در سایزهای 10 الی 40 میلیمتر در بازار داخلی عرضه می شود.

از ویژگی های این برند به عنوان کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب و کیفیت بالا؛
  • رعایت مسائل زیست محیطی؛
  • تولید بر اساس استاندارد روز دنیا؛
  • دارای سیستم ترمکس و بسته بندی اتوماتیک؛

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

  1. مجتمع فولاد بافق یزد

بافق یزد یکی از بزرگترین کارخانه های فولادی در کشور می باشد. این مجموعه بزرگ دارای 5 کارخانه مجزا بوده که روی تمامی محصولات این برند می توانید نام تجاری B-MISCO را مشاهده کنید.

میلگرد آجدار گرید A3 بافق یزد در سایز های 8 تا 32 میلی متر و با قابلیت خمش حداکثر 180 درجه روانه بازار می شود. از ویژگی های میلگرد این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تنش تسلیم ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع؛
  • موقعیت جغرافیایی مناسب و هزینه حمل کمتر؛
  • تولید شده تحت استاندارد BS 4449 انگلستان؛
  • بارگیری سریع در کمترین زمان؛
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب؛
  1. فولاد روهینا دزفول، کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

فولاد روهینا در سال 1389 با هدف تولید میلگرد در زمینی به مساحت 100 هکتار راه اندازی شد. این کارخانه که در استان خوزستان و در شهرستان دزفول واقع شده است، میلگردهایی در 4 گرید A3، A2، A1 و A4 و در دو نوع ساده و آجدار تولید می کند.

کارخانه روهینا دزفول میلگرد با سایزها 8 تا 40 و کلاف در سایز های 5 الی 16 میلی متر را در بازار عرضه می کند. از ویژگی های میلگرد روهینا، کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید مقاطع فولادی بر اساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲، ASTM A615 آمریکا و BS 4449 انگلستان؛
  • عرضه در بازارهای داخلی و خارجی؛
  • مقرون به صرفه از نظر اقتصادی؛
  • وزن سبک و مطابق با استاندارد؛
  1. مجتمع فولاد البرز ایرانیان

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در بازار با نام تجاری فایکو شناخته میشود، در سال 1393 در شهرستان نکا مازندران راه اندازی شد. این کارخانه به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، گزینه مناسبی برای تمامی استان ها می باشد. میلگرد های آجدار این کارخانه در گریدهای  A2، A3 و A4 و در سایزهای 8 الی 32 تولید می شود.

  1. کارخانه فولاد آناهیتا گیلان، کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

ساخت کارخانه فولاد آناهیتا از اواخر سال 1389 در شهرک صنعتی رشت آغاز شد و در نهایت در سال 1393 با هدف تولید سالانه 320 هزار تن، میلگرد به پایان رسید. میلگردهای آجدار این کارخانه در 3 گرید A2، A3 و A4 و با نماد حک شده A.G.J.U‌ و A.G.C.T روانه بازار می شود.

گرید A2 این کارخانه در ضخامت 8 و 10 میلی متر و گریدهای A3‌ و A4‌ در سایزهای 12 تا 32 تولید و به فروش می رسد.

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

  1. کارخانه جهان فولاد سیرجان

جهان فولاد سیرجان یکی از دیگر از کارخانه های برتر تولید میلگرد در ایران به حساب می آید. این کارخانه در سال 1388 و در شهرستان سیرجان با هدف تولید انواع میلگرد راه اندازی شد. قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصول موجب شده است تا بهترین گزینه برای استان های واقع در جنوب، جنوب غربی و شرقی ایران باشد.

8. کارخانه میلگرد سرمد ابرکوه یزد

کارخانه ابرکوه یزد در سال 1391 در 15 کیلومتری جاده ابرکوه-یزد راه اندازی شد. این کارخانه به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور، بهترین گزینه برای استان های همجوار می باشد. میلگردهای کارخانه ابرکوه یزد در سایز های 8 تا 32 میلی متر و با گرید A3 به بازار عرضه می شود. روی تمامی محصولات این کارخانه می توانید نشان اختصاری SAIS CT را مشاهده کنید.

9. مجتمع نورد آریان فولاد

مجتمع آریان فولاد در سال 1380 با هدف تولید مقاطع فولادی نظیر انواع نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد در کیلومتر 15 جاده بوئین زهرا به اشتهارد تاسیس شد. این کارخانه میلگرد های آجدار با گرید های A2 و A3 را در سایزهای متنوع 10 الی 32 میلی متر تولید و روانه بازار می کند.

نزدیک بودن این کارخانه به پایتخت و شمال کشور سبب شده است تا مجتمع آریان فولاد گزینه مناسبی برای استان های شمالی کشور باشد.

10. کارخانه فولاد کاوه تیکمه‌ داش

کارخانه صنایع فولاد کاوه تیکه داش در سال 1387 به منظور تولید انواع میلگرد آجدار در شهرک صنعتی فولاد کاوه تیکمه داش تاسیس شد. در نهایت این مجموعه که در حد فاصل جاده بستان آباد به میانه تاسیس شده بود، به هدف تولید سالانه 300 هزار تن میلگرد در سال 1390 به بهره برداری رسید.

میلگردهای آجدار با گرید A2 و A3 و با قطر 10 الی 32، بهترین و پر فروش ترین محصولات این کارخانه به حساب می آیند. میلگرد این مجتمع فولادی به میلگرد تیکمه داش در بازار شهرت دارد.

روی تمامی میلگردهای تولید شده در این کارخانه می توان حروف حک شده SFK را مشاهده کرد. این علامت نشان دهنده اصالت میلگرد می باشد.

10+1 کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

11. میلگرد نیشابور، کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران

مجتمع فولاد خراسان یکی از مطرح ترین کارخانه های تولید فولاد در ایران به شمار می آید. میلگردهای تولید شده توسط این کارخانه در بازار به عنوان میلگرد نیشابور شناخته می شود. این مجموعه فولادی در سال 1381 و در 15 کیلومتری غرب نیشابور راه اندازی شد.

میلگرد نیشابور در دو مدل ساده و آجدار و در سایزهای 8 الی 32 میلیمتر تولید می شود.

چطور بهترین کارخانه میلگرد را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم در حال حاضر کارخانه های زیادی در زمینه تولید میلگرد فعالیت می کنند. در این مطلب ما به معرفی بهترین آنها پرداختیم. اما چطور می توان برترین کارخانه تولید میلگرد را انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین کارخانه باید نکاتی را در نظر داشته باشید. علاوه بر کیفیت و نوع میلگرد تولیدی، قیمت و موقعیت مکانی آن کارخانه نیز اهمیت بالایی دارد. چرا که فاصله زیاد محل بارگیری تا تخلیه سبب افزایش هزینه های حمل و نقل خواهد شد. همین مسئله منجر به افزایش هزینه های ساخت پروژه می شود. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین میلگرد مصرفی برای ساختمان سازی، با افراد فعال در این حوزه تماس بگیرید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید هوشمندانه و به صرفه با شماره 03155057 تماس بگیرید.

منبع: https://ramyarsanat.co

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ