تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 140251

هشدار؛ با سرعت مجاز رانندگی کنید

هشدار؛ با سرعت مجاز رانندگی کنید
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به رانندگان هشدار داد که با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد تصادفات دلخراش نباشیم.

به گزارش شهر بورس به نقل از ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به خلوتی معابر پایتخت گفت: با رصدی که از مرکز کنترل ترافیک پلیس داشتیم مشخص شد امروز در سراسر پایتخت همه معابر خلوت است و هیچ گره ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: این خلوتی معابر باعث می شود عده‌ای از رانندگان دچار وسوسه سرعت شوند و برای دقایقی زودتر رسیدن به مقصد، سرعت خود را افزایش دهند و از سرعت مجاز عبور کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بررسی کارشناسان تصادفات نشان می‌دهد، بیشتر تصادفات منجر به فوت به علت تصادفات در سرعت بالا رخ می دهد؛ زیرا در سرعت‌های بالا رانندگان دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نخواهند بود.


بیشتر بخوانید:قیمت ارز مبادله ای امروز 28 تیرماه 1403

خبر مرتبط
تاثیر تسعیر نرخ ارز بر صورت های مالی شسینا
تاثیر تسعیر نرخ ارز بر صورت های مالی شسینا

شرکت صنایع شیمیایی سینا (شسینا) دلایل تغییرات بیش از 40 درصد صورت های مالی شرکت را عنوان کرد.


کشیر از همه رانندگان خواست با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد تصادفات دلخراش و از دست رفتن عزیزانشان نباشند که این خسارت، برگشت ناپذیر است.

وی با اشاره به حضور پلیس در تمام معابر افزود: همکاران من در تمام معابر اصی پایتخت حضور دارند و رانندگی رانندگان را کنترل می‌کنند. همچنین در صورت جریمه شدن، رانندگان باید توجه کنند که مبالغ جرائم از ۲۳ تیرماه افزایش یافته و دیگر مانند گذشته مبالغ پائین نیست.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به عابرین پیاده اظهار کرد: استفاده از پل‌های عابر و خطوط عابرپیاده باعث تردد ایمن در شهر می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ