تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 140158

کلید اولیه سوالات کنکور سراسری منتشر شد

کلید اولیه سوالات کنکور سراسری منتشر شد
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه های آزمایشی پنجگانه منتشر شد.
به گزارش شهر بورس، داوطلبان تا ۳ مردادماه فرصت دارند سوالات خود را درباره کلید آزمون طرح کنند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان، ۵۲۵ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یک هزار و ۷۴۷ حوزه فرعی برگزار شد.

۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۲۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۳۶۳ هزار و ۶۵۷ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

بر اساس آمار در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۲۵ هزار و ۱۱۹ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۲۷۰ هزار و ۷۵۲ نفر، در گروه آزمایشی هنر ۴۶ هزار و ۳۱ نفر، در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۷۰ هزار و ۹۲۲ نفر و در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۷۱ هزار و ۳۹۰ نفر شرکت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:قیمت روز انواع خودرو شاهین + جدول

خبر مرتبط
زمان انتشار کلید اولیه و دفترچه سوالات کنکور اعلام شد
زمان انتشار کلید اولیه و دفترچه سوالات کنکور اعلام شد

کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در تاریخ چهارشنبه ۲۷ تیر بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور قرار می گیرد.


بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و داوطلبان به سوالات دروس تخصصی پاسخ داده اند. دفترچه سوالات آزمون اختصاصی نیز در گروه‌های آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

کلید اولیه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد و داوطلبان می‌توانند از امروز تا ۳ مرداد هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان ملی سنجش اعلام کنند.

دفترچه سوالات تمامی گروه‌های آزمایشی خارج از کشور بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار گرفته و کلید اولیه آن نیز روز یکشنبه ۳۱ تیرماه منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ