تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۳۰
کد خبر : 139993

خدمات دهی مضاعف نیروهای خدمات شهری در ایام تاسوعا و عاشورا در سطح شهر

خدمات دهی مضاعف نیروهای خدمات شهری در ایام تاسوعا و عاشورا در سطح شهر
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز فعالیت ها و تلاش های نیروهای خدمات شهری در ایام عزاداری محرم را تشریح کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، هادی بدری با تسلیت ایام محرم به مردم حسینی کلانشهر تبریز گفت: کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز و نیروهای سازمان پسماند و آتش نشانی با حضور میدانی در سطح شهر خدمت رسانی گسترده ای به مردم عزادار شهر تبریز انجام دادند.

بدری افزود: نیروهای خدمات شهری به ویژه پاکبانان زحمت کش در جهت تنظیف شهر در حین و بلافاصله بعد از پایان مراسم عزاداری دسته جات و هیات ها تلاش دوچندانی می نمایند.

وی افزود: پاکسازی معابر و محل فعالیت هیئت های مذهبی و اتخاذ تمهیدات لازم برای سهولت در برپایی مراسم های سوگواری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی از اقدامات قابل ذکر حوزه محیط زیست و خدمات شهری در این ایام است.

معاون شهردار تبریز همچنین با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی در دهه اول محرم گفت: همانند سالهای گذشته نیروهای خدمات شهری با حضور خود اقدام به انجام وظیفه و تامین امنیت دسته های عزاداری به ویژه در عزاداری بازار تبریز و نیز اجتماع بزرگ عزاداران حسینی تبریز نمودند.

خبر مرتبط
متروی تبریز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است
متروی تبریز تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، فعالیت قطار شهری تبریز تعطیل و خدمات دهی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز روز عاشورا ارائه نمی شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش با تقدیر از همراهی شهروندان تبریز با خادمان خود در ایام عزاداری محرم اعلام کرد: نیروهای خدمات شهری و سایر نیروهای خدمت رسان شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورا حضور دوچندانی در سطح شهر و در دسته جات حسینی خواهند داشت و ضمن عزاداری در این ماه عزا مشغول خدمت رسانی به سوگواران حسینی خواهند بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ