تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 116632

علی آجودان زاده:

برای شاسی بلند وارد مجلس نمی‌شوم!

برای شاسی بلند وارد مجلس نمی‌شوم!
علی آجودان زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع شاسی بلندها در مجلس مطرح شد در حالی که من سال‌های سال شاسی بلند داشتم و برای شاسی بلند وارد مجلس نمی‌شوم.

به گزارش شهر بورس، علی آجودان زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قول می‌دهم اگر نماینده شدم هر سه ماه یک بار نشست خبری برگزار کنم و مشکلاتی را که اصحاب رسانه مطرح می‌کنند را در صحن مجلس پیگیری کنم.

وی افزود: منطقه ما چالش های خاص خود را دارد که خشک شدن دریاچه ارومیه یکی از دغدغه‌های خاص مردم است و خطرات این اتفاق را باید در نظر بگیریم و حاکمیت، دولت و مجلس باید به دغدغه مردم توجه داشته باشد و به پر آب شدن دریاچه ارومیه اهتمام بورزد. همانطور که انتقال آب از خلیج فارس به زاینده رود با در نظر گرفتن بودجه معقولی صورت گرفت باید مشابه این اتفاق برای پر آب شدن دریاچه اورمیه نیز صورت بگیرد.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هرگونه شفافیت اعتقاد دارم از جمله شفافیت آرا در قانونگذاری. در مورد بحث شفافیت مالی نیز باید پاسخگو باشم. بنده سال ۱۳۹۳ یک خودروی اسپورتیج خریدم سپس که نماینده شورای شهر شدم یکی از رسانه‌ها مدعی شد که قبل از عضو شورای شهر شدن فلانی خودروی شاسی بلند خریده است در حالی که شواهد نشان می داد که چنین چیزی صحت نداشت. در طول ۴ سال عضویت در شورای شهر هر آپارتمان و خودرویی که من و خانواده‌ام داشتیم، همان بود. هزینه‌های انتخاباتی هم ۴۰۰ میلیون تومان شخصاً و ۳۵۰ میلیون تومان نیز دوستان بنده در نظر گرفته‌اند و معتقدم همین مبلغ کفایت می‌کند و هیچ اسپانسری هم قبول نکرده‌ام و کسی برایم میلیاردی هزینه نکرده است.


اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس + جدول


آجودان زاده تصریح کرد: در دوران کرونا ما با چالش‌های زیادی همراه بودیم ولی عموم مردم دست به دست هم دادند و این بحران را پشت سر گذاشتیم. کادر پزشکی در این زمینه در خط مقدم قرار داشتند ولی جایگاه اجتماعی این عزیزان محقق نشده است.

وی تاکید کرد: موضوع شاسی بلندها در مجلس مطرح شد در حالی که من سال‌های سال شاسی بلند داشتم و برای شاسی بلند وارد مجلس نمی‌شوم. باید دریافتی نمایندگان بر اساس قانون و شفاف باشد. نماینده، نماینده مردم است نه نماینده دولت!

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات