تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 105649

طرح برخورد با مشترکان پرمصرف‌ آب اجرا می شود

طرح برخورد با مشترکان پرمصرف‌ آب اجرا می شود
مدیرعامل آبفای تهران گفت: طرح برخورد با مشترکان پرمصرف‌ آب الزام قانونی دارد و شامل مشترکانی می‌شود که بیشتر از دو برابر الگو آب مصرف می کنند.

به گزارش شهر بورس، محسن اردکانی، مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: خانوار‌هایی که تا الگوی ماهانه آب مصرف کنند خوش‌مصرف، آن دسته از مشترکان که بین ۱۲ تا ۲۴ مترمکعب یعنی تا دو برابر الگو مصرف کنند، پرمصرف و مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کنند بدمصرف هستند.

اردکانی ادامه داد: مشترکان بدمصرف در مرحله اول این طرح با اخطار، در مرحله دوم با قطع موقت آب و در مرحله سوم با محدودیت بیشتر مواجه خواهند شد و با اداراتی که مصارف بیشتر از حد مجاز دارند با استناد به مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری برخورد قاطع انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:پر استرس ترین شغل ها در سال 2023


وی در تشریح وضعیت منابع آبی استان تهران پس از پاییز بی‌بارش امسال گفت: علی‌رغم پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، بارندگی‌های پاییز امسال ۵۵ درصد نسبت به میانگین نرمال کاهش داشته است و در چنین شرایطی برای تامین آب استان تهران، موثرترین راه مدیریت تقاضا و مدیریت مصرف است.

مدیرعامل آبفای استان تهران ضمن دعوت شهروندان تهرانی به مشارکت در مدیریت مصرف آب، از شهروندان استان تهران درخواست کرد تا با کاهش ۱۰ درصدی مصارف خود و پرهیز از مصارف غیرضروری این شرکت را در تامین پایدار آب استان تهران یاری کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات