تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 104061

رییس دانشگاه تهران تاکید کرد:

خدمات ایمیل دانش‌آموختگان حذف نخواهد شد

خدمات ایمیل دانش‌آموختگان حذف نخواهد شد
رییس دانشگاه تهران گفت: خدمات ایمیل دانش‌آموختگان هرگز حذف نخواهد شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا خدمات را از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در حاشیه جلسه هیأت رئیسه دانشگاه تهران گفت: جایگاه دانش‌آموختگان به عنوان سرمایه اجتماعی ارزشمند دانشگاه تهران بسیار بالاست و رویکرد خدمات‌رسانی دانشگاه به تمامی ذی‌نفعان بویژه دانش‌آموختگان همواره مورد تاکید بوده است.

وی افزود: خدمات ایمیل دانش‌آموختگان هرگز حذف نخواهد شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا خدمات را از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به ایجاد ساختار یکپارچه کاربران جهت راه‌اندازی خدمات جدید، خاطرنشان کرد: در نظر داریم سامانه‌های جدید خود را با هدف بهبود کیفیت و در راستای استفاده حداکثری از توان دانشجویان ارتقا دهیم.


بیشتر بخوانید:جدیدترین آمار جمعیت ایران اعلام شد


مقیمی، ارتباط مستمر دانشگاه با دانش‌آموختگان را در آستانه برگزاری جشنواره نود سالگی دانشگاه تهران که سال آینده برگزار خواهد شد بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: سامانه‌ها را مورد پایش قرار داده‌ایم و به زودی با راه‌اندازی سامانه یکپارچه، فضا را برای توسعه خدمات متنوع دیگری از جمله خدمات ابری، سوپر اپ و … فراهم می‌کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات