تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 103854

مدیر عامل هلدینگ سرچشمه از شرکت آلیاژکار اصفهان بازدید کرد

مدیر عامل هلدینگ سرچشمه از شرکت آلیاژکار اصفهان بازدید کرد
مدیر عامل هلدینگ سرچشمه استفاده از نیروی انسانی جوان و باانگیزه در کنار نیروهای با تجربه را لازمه استمرار تولید و عامل افزایش بهره‌وری دانست.

به گزارش بورس و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد، مدیر عامل هلدینگ مس سرچشمه روز چهارشنبه از بخش‌های مختلف اداری و تولیدی شرکت آلیاژکار اصفهان بازدید کرد.

در این بازدید یک روزه که با حضور اعضاء هیات مدیره شرکت آلیاژکار اصفهان و برخی از مدیران هلدینگ مس سرچشمه انجام شد، علاوه بر ارائه آخرین گزارشات تولید و فروش این شرکت، چالش‌ها و مسائل موجود و راه حل‌ رفع آن ها مطرح شد.

عابدی نژاد در حاشیه این بازدید، ضمن تشکر از زحمات کارکنان و هیات مدیره شرکت آلیاژکار اصفهان، بر لزوم اجرا برنامه های توسعه ای در بخش تولید تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت توسعه با شناخت و مطالعه دقیق و کامل صورت گیرد و همه بخش های مرتبط با تولید، از بازار مواد اولیه تا بازار فروش در نظر گرفته شود، در غیر اینصورت نتیجه مورد انتظار حاصل نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:پیش بینی یک کارشناس از بازار خودرو + جدول قیمت


مدیر عامل هلدینگ مس سرچشمه در ادامه به نقش و اهمیت واحدهای تولیدی در اشتغال و رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروی کار جوان و دارای انرژی و انگیزه در کنار نیروهای با تجربه یکی از اصول استمرار موفقیت در واحدهای تولیدی است و در کنار آن لازم است به تاثیر آموزش در بالا بردن کیفیت محصولات و کاهش هزینه ها توجه لازم بشود.

عابدی‌نژاد در پایان با تشکر از نگاه توسعه محور سهامداران شرکت آلیاژکار اصفهان اذعان داشت: به همت کارکنان و با حمایت هیات مدیره، شاهد اتفاقات خوبی در ماه های اخیر در این شرکت بودیم و شرکت در مسیر رشد قرار گرفته است گرچه باید سرعت آن را افزایش داد. برای اینکار ضروری است در کنار شناسایی چالش های موجود و رفع آن‌ها، روش ها و فرصت های توسعه‌ای احصا و رویکردهای جدید و کارآمد در این صنعت مورد استفاده قرار گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات