تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
زمان مطالعه: 7 دقیقه
کد خبر : 102569

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو:

تولیدات مدیران خودرو در سال ۲۰۲۴، ۶۰ درصد افزایش می‌یابد

تولیدات مدیران خودرو در سال ۲۰۲۴، ۶۰ درصد افزایش می‌یابد
جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو از برنامه این شرکت برای افزایش ۶۰ درصدی تولیدات مدیران خودرو در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش شهر بورس، جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در نشست خبری مراسم کلنگ زنی مدرسه خیریه مدیران خودرو، اظهار داشت: چند سالی است که در زمینه امورات خیریه فعال شده‌ایم. طی سالیان اخیر مدیران خودرو به زلزله زدگان خدماتی را ارائه کرده است. در سیل جنوب ایران نیز کمک‌های خود را برای دوستان‌مان ارسال کردیم.

وی افزود: تمرکز ما در آینده نیز بر روی دانش‌آموزان کم بضاعت خواهد بود. با مسئولان شهر کرمان نیز صحبت کردیم و یک مدرسه در این شهر احداث خواهیم کرد. می‌خواهیم این فضای خیریه را برای همیشه در شرکت داشته باشیم. آقای نصیراللهی نیز به عنوان یکی از نمایندگان ما در این موضوع پیش‌رو بودند. مدیران خودرو در بازار خودرویی ایران کارهای زیادی انجام داده و بازخوردهای خوبی گرفته است.

«لی»، تبریز را یکی از شهرهای تاریخی و با قدمت دانسته و ضمن تشریح برنامه‌ مدیران خودرو، تصریح کرد: این شهر در بازار خودرو برای ما از اهمیت بالایی برخواردار است. از سال گذشته برنامه توسعه خود را آغاز کردیم و تلاش داشتیم هر سال این برنامه را دو برابر کنیم.

مدیرعامل مدیران خودرو یادآور شد: در سال ۲۰۲۴ تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال را برنامه‌ریزی کردیم تا ۶۰ درصد تولیدمان نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها از سمت سازمان‌های دولتی، مدیران خودرو یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه خودروهای برقی است.

وی ادامه داد: سال گذشته اولین خودروی برقی را عرضه کردیم و از اوایل سال ۱۰۰ دستگاه خودرو را به نمایندگی‌ها تحویل دادیم. دو ماه پیش نیز خودروی هیبریدی را به بازار معرفی کردیم که در ایران فروش خوبی داشت.

«لی» با اشاره به برنامه‌های مدیران خودرو، خاطرنشان کرد: تا دو ماه دیگر محصول دیگر خودروی تیگو هفت را وارد بازار خواهیم کرد که دقیقا یک خودروی هیبریدی محسوب می‌شود. در سال آینده افرایش تولید و واردات یک سری خودروهای برقی را آغاز خواهیم کرد. تبریز جزو پنج شهر برتر در زمینه فروش خودروی کشور به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید:توضیحات عضو کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق کارمندان در سال آینده


مدیرعامل مدیران خودرو عنوان کرد: دغدغه اصلی ما در تبریز، بهبود وضعیت خدمات پس از فروش است
مدیران خودرو طی این ۲۰ سال، همواره بر روی خدمات پس از فروش تمرکز داشت.

وی در واکنش به تفاوت کیفیت محصولات مدیران خودرو در چین و ایران، گفت: استانداردهایی داریم که حتما باید در همه کشورها اعمال شود. با توجه به اینکه ایران از لحاظ آب و هوا با چین متفاوت است، خودروها را کیلومترها در شهرهایی از جمله اهواز و تهران تست می‌کنیم.

«لی» افزود: پیش از اینکه محصولی را در بازار ایران معرفی کنیم، باید ۵۰ هزار کیلومتر در جاده‌های ایران پیمایش کند.

مدیرعامل مدیران خودرو به انتقاد از ساکانه یکپارچه فروش خودرو پرداخت و یادآور شد: امسال برای خودروسازها سال سختی بود. با ورود شورای رقابت، ترمز را برای خودروسازها کشید. ما چند ماهی درگیر قیمت‌گذاری بودیم و برخی محصولات سه تا پنج ماه منتظر قیمت‌گذاری ‌بود. اشکالات سامانه یکپارچه زیاد بود اما قرار است این مشکلات برطرف شود.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو به مرکز شهر می‌آید

حسین نصیراللهی مدیر نمایندگی ۷۲۴ مدیران خودرو نیز در این نشست خبری به تشریح مشخصات مدرسه خیریه این شرکت پرداخت و گفت: این مدرسه با مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در یکی از مناق کم برخوردار تبریز ساخته خواهد شد.

وی افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه با امکانات کامل ساخته می‌شود. هزینه‌ای که برای ساخت این مدرسه برآورد شده، ۲۵ میلیارد تومان است که چون بنا داریم مدرسه را طبق استانداردها بسازیم طبیعتا مبلغ بالاتر خواهد رفت.

نصیراللهی با اشاره به زمان ساخته شدن این مدرسه، خاطرنشان کرد: به محض اینکه زمین به طور کامل در اختیار ما قرار بگیرد، ساخت و ساز را آغاز می‌کنیم. بر اساس اعلام آموزش و پرورش، ساخت آن ۲۴ ماه طول خواهد کشید.

مدیر نمایندگی ۷۲۴ مدیران خودرو گفت: برنامه ما برای سال آینده، توسعه خدمات پس از فروش خواهد بود. می‌خواهیم تعمیرگاه‌هایی را در مرکز شهر برای موضوع خدمات پس از فروش دایر کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات