تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر : 141492

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه کمپ ورزشی مس ورزقان

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه کمپ ورزشی مس ورزقان
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان از پیشرفت ۳۰ درصدی فاز یک پروژه کمپ تفریحی ورزشی مس ورزقان خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، محمد جعفر عظمایی با بیان اینکه این پروژه از آبان ماه سال ۱۴۰۱ شروع شده و تا به امروز ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: به حول قوه الهی و با حمایت های مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین تلاش های شبانه روزی همکارانم، بیشترین سهم پیشرفت این پروژه مربوط به سال ۱۴۰۳ بوده است.

وی گفت: فاز یک این پروژه شامل سالن فوتسال، ساختمان های جنبی و تاسیساتی، محوطه سازی و دو عدد زمین فوتبال بوده که به ترتیب با پیشرفت فیزیکی ۲۱، ۴۴ و ۲۸ درصدی همراه هستند.


بیشتر بخوانید:قطعی برق عامل توقف سباقر


عظمایی با اشاره به نیاز مبرم باشگاه مس سونگون ورزقان و مردم منطقه به وجود این کمپ تفریحی و ورزشی، تکمیل آن را از اولویت‌های خود برشمرد و اظهار داشت: سعی کرده ایم تامین مالی این پروژه همواره سر موعد انجام شود تا وقفه ای در اجرای آن صورت نگیرد طوری که پیشرفت مالی این طرح هم اکنون حدود ۲۶ درصد بوده و بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

خبر مرتبط
نمایشگاه تبریز متافو، سکوی پرتابی برای صنایع داخلی
نمایشگاه تبریز متافو، سکوی پرتابی برای صنایع داخلی

نمایشگاه تبریز متافو به عنوان سکویی مهم برای ارائه دستاوردها و تقویت همکاری‌ها بین شرکت‌های داخلی و فعالان حوزه فولاد و صنایع وابسته عمل می‌کند.

مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان با بیان اینکه هم اکنون در این پروژه ۲۰۰ نفر شاغل هستند، اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح، برای ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم و برای ۸۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ