تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 155111

رئیس انجمن ماشین سازان و قطعه سازان تبریز:

چالش بزرگ انجمن، اجرای اهداف استراتژیک با فوریت است

چالش بزرگ انجمن، اجرای اهداف استراتژیک با فوریت است
رئیس انجمن ماشین سازان و قطعه سازان تبریز با اشاره به چالش‌های موجود در این انجمن اعلام کرد که بزرگ‌ترین چالش آن‌ها، اجرای اهداف استراتژیک سازمان به‌صورت فوری و کارآمد است.

به گزارش شهر بورس، بهراد فرشاد در مراسم انتخابات هیئت مدیره انجمن ماشین سازان و قطعه سازان تبریز به بررسی عملکرد هیئت مدیره انجمن فنی و مهندسی پرداخت و اظهار داشت: حاصل 24 ماه فعالیت هیئت مدیره، تمرکز بر بهبود عملکرد و حضور در مراکزی بوده که اختلالات در آن‌ها مانع پیشرفت کار می‌شد. هدف ما این است که از طریق حضور مؤثر و بهبود ارتباطات، موانع را برطرف کنیم و در نهایت به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی ادامه داد: ما همواره به دنبال فوریت در رسیدگی به مسائل بوده‌ایم و معتقدیم که اهداف استراتژیک باید با فوریت و دقت بالایی دنبال شوند. چالش بزرگ ما این است که اهداف مهم سازمان را در قالب برنامه‌های فوریتی و اجرایی عملی کنیم.

فرشاد همچنین به اهمیت گزارش‌دهی کمی به اعضای انجمن اشاره کرد و افزود: انجمن فنی و مهندسی نیازمند ارائه گزارش‌های دقیق و کمی به اعضا است و باید از روزمرگی و حضور در جلساتی که بهره‌وری اقتصادی و نتیجه مثبتی ندارند، پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شورای دوازدهم، بیان کرد: از اوایل شورای دوازدهم، سند بالادستی تدوین و تصویب شد که به‌عنوان نقشه راهی برای دستیابی به اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت انجمن طراحی شده است. این سند، مسیر ما را برای رسیدن به اهداف مشخص کرده و همواره به عنوان مرجع عمل می‌کنیم.

خبر مرتبط
انتخابات هیئت مدیره انجمن ماشین‌سازان و قطعه‌سازان
انتخابات هیئت مدیره انجمن ماشین‌سازان و قطعه‌سازان

در مراسمی که عصر سه‌شنبه (24 مهرماه) با حضور اعضای انجمن ماشین‌سازان و قطعه‌سازان تبریز برگزار شد، هیئت مدیره جدید این انجمن برای یک دوره دیگر انتخاب و معرفی شد.

رئیس انجمن ماشین سازان و قطعه سازان تبریز در پایان گفت: در طول این مدت، جلسات و کارگاه‌های مختلفی برگزار شده که نتایج خوبی به همراه داشته است. ما همچنین در انتخابات اتاق بازرگانی و جلسات مختلف کانون قطعه‌سازان کشور حضور فعالی داشتیم و دفتر شانگهای نیز به‌طور مستمر توسط یکی از اعضا پیگیری شده، زیرا تمامی واردات و صادرات از طریق این دفتر انجام می‌شود.

مشارکت بخش خصوصی، کلید موفقیت در ترویج سواد مالی است

امیر فرجی آذر، سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی نیز در این برنامه با تاکید بر اهمیت همکاری دولت و بخش خصوصی در افزایش سواد مالی، اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی هدفمند و مشوق‌های مالی می‌توانند نقش کلیدی در ارتقای آگاهی مالی خانوارها داشته باشند.

وی ادامه داد: سیاستگذاران در سطح کلان با تدوین برنامه‌های آموزشی هدفمند و برگزاری کمپین‌های آگاهی‌رسانی برای گروه‌های سنی مختلف، تلاش می‌کنند تا سواد مالی در میان خانوارها افزایش یابد. این برنامه‌ها شامل آموزش‌های تشویقی، مسابقات اجتماعی از طریق رسانه‌های ملی و شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات هدفمند است که نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی مالی دارند.

وی افزود: یکی از راهکارهای موثر، ایجاد مشوق‌های مالی است که مشارکت بخش خصوصی را نیز در این حوزه تقویت می‌کند. دولت‌ها و سیاستگذاران با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف و همکاری با نهادهای مالی، می‌توانند نقش موثری در ترویج سواد مالی و ارتقای آن در جامعه ایفا کنند.

امیر فرجی آذر تأکید کرد: مهم‌ترین هدف ما در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ایجاد بستری مناسب برای افزایش آگاهی مالی در سطح خانوارها و جذب همکاری‌های بیشتر از بخش خصوصی است تا با هم‌افزایی، بتوانیم به رشد اقتصادی پایدار و توانمندسازی مالی افراد جامعه دست یابیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون