تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 141244

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403
امروز بازار سهام با توجه به بازگشایی تعداد دیگری نمادهای بزرگ مانند شپنا و استقبال خریداران در نیمه اول بازار، رشد قابل توجهی را تجربه کرد، اما در نیمه دوم با افزایش فشار فروشندگان، بازار روند نزولی گرفت. پیش بینی بورس فردا چه خواهد بود؟

به گزارش شهر بورس، بازارِ سهام امروز در ابتدا با استقبال خریداران و بازگشایی تعدادی دیگر از سهام بزرگ، روز سبزی را آغاز کرد اما در نیمه دوم بازار و با افزایش فشار فروشندگان شاهد کاهش قیمت سهام بودیم به طوری‌که در نیمه دوم فشار فروش افزایش یافت و در پایان نیز نمادهای مثبت بازار توانستند 56 درصد نقشه پایانی را پوشش دهند.

شاخص کل در پایان معاملات هشت هزار و 960 واحد افزایش یافت و در ارتفاع دو میلیون و 177 هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز در پایان معاملات امروز با رشد 0.4 درصدی معادل دو هزار و 746 واحد به 696 هزار واحد افزایش یافت. همچنین ارزش معاملات نیز در در پایان معاملات از سه هزار میلیارد تومان گذر کرد.

روند معاملات امروز 2 مرداد ماه

امروز 56 درصد نقشه پایانی بازار را 401 نماد مثبت تشکیل دادند و 44 درصد بازار نیز معادل 316 سهم با رنگ قرمز در تابلوی پایانی، به کار خود پایان دادند. همچنین 60 نماد در صف فروش و 43 نماد در صف خرید به پیشواز روز معاملاتی آینده رفتند.

نقشه پایانی بازار امروز | 3 مرداد 1403

نقشه پایانی بازار امروز  3 مرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403

امروز بازار سهام با توجه به بازگشایی تعداد دیگری نمادهای بزرگ مانند شپنا و استقبال خریداران در نیمه اول بازار، رشد قابل توجهی را تجربه کرد، اما در نیمه دوم با افزایش فشار فروشندگان، بازار روند نزولی گرفت. این مسئله نشان‌دهنده وجود ترس و ناپایداری در بین سرمایه‌گذاران است که می‌تواند به ادامه فشار فروش در روزهای آینده منجر شود.

به نظر می‌رسد، بازار سهام فردا نیز با نوسانات همراه خواهد بود.

وجود ترس و ناپایداری، فشار فروش در نیمه دوم معاملات امروز و تعداد بالای نمادهای در صف فروش همگی نشان‌دهنده احتمال آغاز منفی معاملات در روز آینده هستند.

البته با توجه به نوساناتی که امروز نیز شاهد ان بودیم، امید است در پایان بار دیگر شاهد تابلوی متعادلی در باز باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ