تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۴۲
کد خبر : 90302

پزشک، دست شفابخش خدا

پزشک، دست شفابخش خدا
مدیرعامل شرکت مس سونگون در برنامه تجلیل از پزشکان، با قدردانی از زحمات پزشکان معتمد و متعهد پزشک را دست شفای الهی بر روی زمین خواند.

به گزارش شهر بورس، دکتر عباسزاده در برنامه تجلیل از پزشکان مس سونگون، با قدردانی از زحمات پزشکان معتمد و متعهد این مجموعه، پزشک را دست شفای الهی بر روی زمین خواند و گفت؛ اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و رازداری سه شاخصه ی مهم پزشکی است و پزشکان شریف مجموعه هم به همین صفات زیبا شناخته شده اند.

مهندس علیلو مدیر امور HSE هم در ادامه گفت: دکتر عباسزاده علاوه بر اینکه بنیانگذار تحول بنیادین و توسعه محور در سونگون هست ، بنیانگذار اولین ها در حوزه ی فرهنگی و اجتماعی این مجموعه هم بشمار میرود که مصداق آن ، همین حضور و نشستن پای درددل و مشکلات پزشکان و همکاران این امور می باشد که در نوع خود بی سابقه هست.


تجلیل از الماس های درخشان منطقه ارسباران در شرکت مس سونگون آذربایجان


علیلو همچنین از راه اندازی مرکز فوریتهای پزشکی ، استقرار اورژانس و پزشک شیفت هم خبر داد و گفت: این مهم با تاکید اکید و حمایت مدیریت مجتمع اتفاق افتاده است.

در پایان دکتر عباسزاده به همراه مهندس علیلو مدیر HSE و دکتر زادحیدر رییس واحد بهداشت، با پرسنل بخشهای مختلف این امور دیدار و با دسته گلی از زحمات شبانه روزی پزشکان عزیز قدردانی کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ