تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 138819

پالس مثبت گلرنگ برای آینده تپسی/ افزایش سرمایه 712 درصدی در راه است!

پالس مثبت گلرنگ برای آینده تپسی/ افزایش سرمایه 712 درصدی در راه است!
گروه صنعتی گلرنگ که به تازگی مالکیت تپسی را در اختیار گرفته، از برنامه خود برای افزایش سرمایه سنگین در این شرکت خبر داده است.

به گزارش شهر بورس شرکت پيشگامان فن آوري و دانش آراميس با درج اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی تپسی خبر داد که اتفاق بسیار جالب توجهی به حساب می‌آید.

پیشنهاد افزایش سرمایه دو هزار میلیارد تومانی تپسی در حالی از سوی هیئت مدیره مطرح شده که چند ماه پیش گروه گلرنگ مالکیت این شرکت را برعهده گرفت.

پیش از این، شائبه‌های مختلفی درباره سرمایه‌گذاری گلرنگ در تپسی وجود داشت، اما این افزایش سرمایه حالا از تمایل گلرنگ برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه حکایت دارد که می‌تواند پیشرفت‌های زیادی را برای تپسی به همراه داشته باشد.

همچنین این افزایش سرمایه جذاب، بیش از پیش فعالان کسب و کارها و استارتاپ‌ها را به آینده امیدوارتر می‌کند، چراکه افزایش حجم سرمایه‌گذاری شرکتی مانند گلرنگ در تپسی نشان دهنده آینده‌ای بسیار روشن برای اقتصاد دیجیتال در کشور است.

خبر مرتبط
جزئیات فروش سهام سرمایه گذاری تپسی
جزئیات فروش سهام سرمایه گذاری تپسی

شرکت پيشگامان فن آوری و دانش آراميس (تپسی) اطلاعات تکمیلی از فروش سهام باکسیت را منتشر کرد.

شرکت پيشگامان فن آوري و دانش آراميس از سال ۱۴۰۱ با نماد «تپسی» به عنوان نخستین استارتاپ کشور وارد بازار سرمایه شد و حالا این افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی که معادل دو هزار میلیارد تومان به سرمایه اولیه آن اضافه می‌کند، می‌تواند موجب جذابیت هرچه بیشتر تپسی برای فعالان بازار سرمایه باشد.  

در متن اطلاعیه تپسی جهت پیشنهاد افزایش سرمایه آمده است:

«با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 2,462,566,989,000 ریال به مبلغ 20,000,000,000,000 ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزايش سهم بازار در زمينه فعاليت هاي فعلي و برنامه هاي سرمايه گذاري براي توسعه سرويس هاي جديد وهمچنين بهره مندي از معافيت مالياتي قانون بودجه کل کشور مصوب مجلس شوراي اسلامي که در تاریخ 1403/04/18 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.»

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات