تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 144613

وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد بانک ایران زمین

وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد بانک ایران زمین
بانک ایران زمین با ارائه طرح تدبیر، فرصتی استثنایی برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و شرایط ویژه را فراهم کرده است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

به گزارش شهر بورس، بانک ایران زمین به تازگی در چارچوب طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «تدبیر» اقدام به ارائه وام ۱۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۵ درصد کرده است. این وام مخصوص اشخاص حقوقی و کارمندان آن‌هاست که با شرایط خاصی قابل دریافت است. در ادامه، جزئیات بیشتری از این طرح بیان می‌شود.

جزئیات طرح تدبیر بانک ایران زمین

برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی، متقاضیان ابتدا باید یک حساب قرض‌الحسنه در بانک ایران زمین افتتاح کنند و سپس مبلغی را به عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند. پس از گذشت حداقل سه ماه، امکان ثبت‌نام برای دریافت وام فراهم می‌شود. لازم به ذکر است که سپرده متقاضیان مسدود نمی‌شود و امکان برداشت یا افزایش موجودی آن وجود دارد.

از دیگر شرایط دریافت این وام، ارائه گواهی کسر از حقوق و اثبات اعتبار شغلی به بانک است. همچنین، بانک از طریق بررسی وضعیت چک‌های برگشتی و بدهی‌های متقاضی، از توانایی بازپرداخت اقساط اطمینان حاصل می‌کند.

شرایط پرداخت اقساط وام ۱۵۰ میلیون تومانی

در صورتی که وام‌گیرنده شرایط لازم را داشته باشد و وام ۱۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۵ درصد را دریافت کند، ملزم به پرداخت اقساط ماهانه ۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به مدت ۳۶ ماه خواهد بود. در پایان دوره بازپرداخت، جمع کل مبلغ وام و سود آن به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

علاوه بر این، متقاضیان موظف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین هستند.

برای دریافت این وام، اشخاص حقوقی باید دارای پروانه یا جواز فعالیت معتبر باشند. همچنین، اگر متقاضی کارمند باشد، باید بیمه‌شده شرکت وام‌گیرنده باشد تا مشمول طرح تدبیر شود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات