تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 142688

نحوه دریافت وام خرید کالای 100 میلیون تومانی از بانک تجارت

نحوه دریافت وام خرید کالای 100 میلیون تومانی از بانک تجارت
بانک تجارت وام خرید کالای 100 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش شهر بورس، وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 24 ماهه به مشتریان این بانک اعطا می‌شود. این وام برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت در دسترس است.

طرح تسهیلاتی “کالانو” بانک تجارت به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سپرده‌گذاری، از وام‌های 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومانی استفاده کنند. متقاضیان می‌توانند با ارائه چک دیجیتال، سفته الکترونیکی یا مدارک اعتبارسنجی، این وام را دریافت کنند. فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت در این طرح شامل شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک هستند.

وام کالانو با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 24 ماهه ارائه می‌شود. ضمانت‌های لازم برای دریافت این وام بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود و متقاضیان نباید سابقه چک برگشتی داشته باشند و یا به بانک بدهکار باشند. همچنین این وام به افرادی که قبلاً از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده‌اند، تعلق نمی‌گیرد.

در صورت دریافت وام 100 میلیون تومانی، وام‌گیرنده باید طی 24 ماه، ماهانه پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. جمع کل مبالغ پرداختی در پایان دوره بازپرداخت به 126 میلیون و 745 هزار تومان می‌رسد. همچنین، وام‌گیرنده موظف است یک میلیون و 100 هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی نظیر تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان سالانه کارت اعتباری پرداخت کند.

خبر مرتبط
بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شرکت های صنعتی استان کردستان
بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شرکت های صنعتی استان کردستان

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از شرکت «لاستیک بارز» و «گروه غرب دانه» استان کردستان بر لزوم ارائه خدمات مناسب و محصولات "نو" بانک تجارت برای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی کشور تاکید کرد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات