تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 141475

قیمت نهایی کراس اوور جدید ایران خودرو اعلام شد

قیمت نهایی کراس اوور جدید ایران خودرو اعلام شد
ایران خودرو سرانجام قیمت نهایی اولین کراس اوور ملی کشور، ری را، را مشخص کرد.

به گزارش شهر بورس، ایران خودرو سرانجام قیمت نهایی «ری را»، اولین کراس اوور ملی ایران، را اعلام کرد. این خودرو که بر اساس پلتفرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ توسعه یافته است، با قیمت ۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد. طراحی کامل این خودرو توسط تیم طراحی ایران خودرو انجام شده و بخش عمده‌ای از قطعات آن تولید داخل است.

ابتدا قرار بود این خودرو در تیرماه عرضه شود، اما با کمی تأخیر، قیمت نهایی آن اعلام شد. «ری را» با داشتن امکاناتی مانند گرمکن صندلی‌های جلو، چهار کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت‌های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی و نورپردازی داخل کابین، لقب فول آپشن‌ترین خودروی ملی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات فنی ری را

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP مجهز شده است. این موتور قادر است قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را تولید کند و از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل نماید. همچنین قرار است این پیشرانه بر روی محصولات دیگری مانند دنا جوانان و نسخه‌هایی از تارا نیز نصب شود.

با اعلام قیمت نهایی، انتظار می‌رود که ری را به دلیل امکانات و قیمت رقابتی‌اش، در بازار آزاد توجه زیادی را به خود جلب کند و رقابت تنگاتنگی با خودروهای چینی و مونتاژی داشته باشد.

منبع: آخرین خبر

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ