تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 140068

شاخص‌های تکنیکال و پیش‌بینی قیمت استارک نت

شاخص‌های تکنیکال و پیش‌بینی قیمت استارک نت

استارک نت (STRK)، یک توکن لایه ۲ (L2)، اخیراً به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار وارد شده و به رتبه ۷۱ رسیده است.

​به گزارش شهر بورس، در هفته گذشته، ارزش بازار Starknet به ۹۰۵ میلیون دلار رسیده که بالاترین میزان در هفت روز گذشته است. این رشد نشان‌دهنده روند افزایش تقاضا و قیمت این ارز دیجیتال است. صعود اخیر قیمت و ارزش بازار استارک نت با افزایش‌های مشابه در توکن‌های لایه ۲ دیگر مانند Optimism (OP) و Arbitrum (ARB) هم‌راستا است که به ترتیب ۲۹ درصد و ۱۶ درصد افزایش داشته‌اند.

افزایش فعالیت معاملاتی استارک نت

حجم معاملات استارک نت همراه با بهره (open interest) معاملات آتی نیز شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. بهره معاملات آتی در STRK، نمایانگر تعداد کل قراردادهای آتی معوقه است که هنوز تسویه نشده‌اند، این رقم در هفته گذشته ۹ درصد افزایش یافته و به ۵۱ میلیون دلار رسیده است. این افزایش نشان می‌دهد که معامله‌گران بیشتری وارد موقعیت‌های جدید شده‌اند که نشان‌دهنده علاقه فزاینده به این توکن است.


احساسات بازار و نرخ‌های تأمین مالی

با وجود این صعود، بسیاری از معامله‌گران نسبت به رشد پایدار STRK محتاط هستند. نرخ تأمین مالی این توکن در دوره اخیر عمدتاً منفی بوده است. نرخ‌های تأمین مالی در قراردادهای آتی دائمی برای نزدیک نگه‌داشتن قیمت قرارداد به قیمت لحظه‌ای استفاده می‌شوند. نرخ تأمین مالی منفی نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از معامله‌گران به فروش کوتاه مدت این دارایی می‌پردازند و انتظار کاهش قیمت دارند.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

پس از ترور نافرجام ترامپ، قیمت بیت‌کوین بالا رفته و میم کوین‌ها نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

شاخص‌های تکنیکال و پیش‌بینی قیمت استارک نت

شاخص‌های تکنیکال و پیش‌بینی قیمت استارک نت

تحلیل تکنیکال در نمودار یک روزه نشان می‌دهد که این روند صعودی ممکن است ادامه‌دار شود. شاخص جریان پول چایکین (CMF) در STRK همراه با قیمت آن در حال افزایش است که نشان‌دهنده افزایش نقدینگی و تقاضای واقعی توکن است. خط تجمع/توزیع (A/D)، که جریان تجمعی پول به داخل و خارج از دارایی را اندازه‌گیری می‌کند، نیز در حال افزایش است. هنگامی که هر دو شاخص CMF و A/D در حال افزایش هستند، این امر تأیید کننده یک روند صعودی قوی است و نشان می‌دهد که فشار خرید احتمالا پایدار خواهد ماند.

اگر این فشار خرید ادامه یابد، قیمت STRK می‌تواند به ۰.۶۳ دلار برسد. اما اگر سرمایه‌گذاران شروع به برداشت سود کنند، ممکن است قیمت به حدود ۰.۵ دلار بازگشت داشته باشد.

ورود اخیر Starknet به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، تأثیر رو به رشد آن در بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. افزایش فعالیت معاملاتی و شاخص‌های تکنیکال مثبت نشان‌دهنده پتانسیل رشد بیشتر قیمت است. با این حال، معامله‌گران باید به برداشت احتمالی سود که ممکن است بر قیمت کوتاه مدت این توکن تأثیر بگذارد، توجه داشته باشند.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ