تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 144810

سفارت ایران به هموطنان ایرانی در عمان هشدار داد

سفارت ایران به هموطنان ایرانی در عمان هشدار داد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان با صدور هشداری، از هموطنان ایرانی خواسته است تا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، تنها به منابع رسمی و قانونی مراجعه کنند.

به گزارش شهر بورس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان با صدور اطلاعیه‌ای به هموطنان ایرانی که قصد سفر، اقامت یا تجارت در عمان را دارند، هشدار داد و توصیه کرد از مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن به منظور اخذ اطلاعات، مشاوره یا کمک اداری خودداری کنند.

در این بیانیه آمده است: متأسفانه در برخی موارد، افراد بدون مجوز با ادعای تسهیل در امور اداری، اخذ اقامت، ثبت شرکت و سایر خدمات مشابه، مبالغ قابل‌توجهی از متقاضیان دریافت کرده و در مقابل، خدمات مورد انتظار را ارائه نمی‌دهند. بنابراین، ضروری است هموطنان عزیز برای پیگیری امور خود از طریق مراجع رسمی و قانونی اقدام کنند تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان تأکید کرده است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات معتبر به وبگاه سفارت ایران در مسقط به نشانی الکترونیکی https://muscat.mfa.ir یا سایت‌های رسمی دولت عمان از جمله https://omanportal.gov.om و وبگاه وزارت صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان به نشانی www.business.gov.om مراجعه کنند.

منبع: اطلاعات

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات