تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 80342

شهردار تبریز اعلام کرد:

ساماندهی مقبره‌ الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

ساماندهی مقبره‌ الشعرا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد
ساماندهی مقبره‌ الشعرا تبریز در در دو صفه جنوب و شمال پیرشفت خوبی را داشته است.

به گزارش شهر بورس، بنابر اعلام شهردار تبریز ، به علت تاخیر در ارایه طرح ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا توسط مشاور تا یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

یعقوب هوشیار ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد : بر اساس تأکیدات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و دستور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز اقدام به ساماندهی مقبره‌الشعرا کرده و عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی در دو صفه جنوب و شمال را پیش‌ برده است.

199604

وی افزود: صفه شمالی پروژه فرهنگی تاریخی مقبره‌ الشعرا به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه‌ شهریور سال گذشته طبق وعده ای که با نصب تابلو روز شمار داده بودیم به بهره‌برداری رسید و صفه جنوبی نیز با ۴۰۰ میلیارد هزینه در دست اجرا است.

هوشیار اضافه کرد: بر اساس طرح جدید که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، علاوه بر محدوده مجموعه مقبره‌ الشعرا، محیط پیرامون آن نیز برای استفاه شهروندان عزیز سنگفرش خواهد شد.


بیشتر بخوانید:هزینه 9 هزار و 370 میلیارد ریالی برای 20 رشته مسیرگشایی طی سال گذشته


شهردار تبریز ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش‌آمده در اجرای این پروژه نیز گفت: مطابق وعده قبلی این پروژه باید ۹ اردیبهشت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید که تغییر در ارائه طرح توسط مشاور، موجب تأخیر یک‌ماهه در بهره‌برداری از پروژه مقبره‌الشعرا شد و از این بابت از تمام شهروندان به‌خصوص دوستداران استاد شهریار عذرخواهی می‌کنیم.

شهردار تبریز گفت: به علت تاخیر در ارایه طرح ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا توسط مشاور تا یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

199604

 

وی در گفتگو با شهریار، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز  پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته را مطابق روزشمار نصب‌شده تکمیل و به بهره‌برداری رسانده و این پروژه نیز تا یک ماه آینده باید توسط سازمان عمران شهرداری اجرا و به بهره‌برداری رسد.

هوشیار در پایان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید طبق وعده ای که به شهروندان با نصب تابلو روزشمار داده می‌شود به بهره برداری رسد گفت : مردم به مجموعه شهرداری پس از نصب روز شمار پروژه ها وافتتاح آنها در موقع مقرر اعتماد کرده اند و این رویه باید تداوم داشته باشد.

199603

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ